۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۹۳۳۳۰
آیت الله شبستری:

سعادت دنیا و آخرت در گرو پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر ایستادگی بر آرمان های نظام و انقلاب اسلامی، گفت: سعادت دنیا و آخرت جامعه ما در گرو پیروی از ولایت فقیه است.
 آيت‌الله مجتهد شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در دیدار کارکنان یگان ویژه استان با اشاره به فاجعه منا آن را ننگی بر پیشانی آل سعود عنوان و اظهار داشت: آل سعود باید پاسخگوی این حادثه غمناک باشند.


وی با تأکید بر ایمان و تقوای الهی، اذعان داشت: راه حل دین اسلام برای ایجاد مقررات اجتماعی در میان بشر تقوای الهی و دین است، اگر جامعه‌ای دیندار و اهل ایمان باشد بخش عمده ناهنجاری های اجتماعی و جرایم از میان خواهد رفت.


عضو خبرگان رهبری، خدمت در نیروی انتظامی را شغلی دشوار و سخت عنوان و تصریح کرد: سختی کار نیروی انتظامی بر اجر و پاداش نیروهای انتظامی افزوده است، نیروی انتظامی باید به خود افتخار کند که حافظ جان، مال و امنیت مسلمانان و جامعه اسلامی است.


وی نظم و امنیت را پایه و اساس پیشرفت همه جانبه یک ملت عنوان و تأکید کرد: یکی از نیازهای ضروری انسان نیاز به امنیت است که مورد تأکید قرآن و منابع اسلامی می باشد، نعمات الهی شیرینی خود را مدیون احساس امنیت هستند.


امام جمعه تبریز نیروهای مسلح دیندار، بصیر و ولایتمدار را یک نعمت بزرگ و عامل افتخار دانست و ابراز داشت: مردم باید بدانند اگر در امنیت هستند به خاطر رشادت های نیروی انتظامی است، عزیزان نیروی انتظامی در راه خدمت رسانی به مردم و برقراری نظم و امنیت جانفشانی می کنند.


وی با اشاره به ساحات مختلف روح انسانی، خاطرنشان کرد: عاطفه و عاقله دو نیرو در جان انسانی است که یگان ویژه کشور ما در هر دو ساحت پیشرو هستند و در کنار شغل خشن مبارزه با جرائم اجتماعی عطوفت و مهربانی خود را حفظ کرده اند.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: نیروی عاطفه انسان را به محبت و شفقت تشویق و نیروی عاقله به قانون مداری، عدالت و آنچه بایستی تخلف نکند، دعوت می کند، این دو باید همیشه در توازن باشند، کارکنان یگان ویژه به طور خاص به این اصل توجه ویژه دارند.


وی در پایان با تأکید بر ایستادگی بر آرمان های نظام و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سعادت دنیا و آخرت جامعه ما در گرو پیروی از ولایت فقیه است، نیروهای مسلح همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده جانفشانی در راه ارزش های دین اسلام باشند./854/202/ب1

ارسال نظرات