۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۹۳۳۴۷
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛

دیدار مبلغان نخبه با آیت‌الله وحید خراسانی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: مبلغان نخبه در نشستی از رهنمودهای حضرت آیت‌الله وحید خراسانی استفاده می­کنند.
حضرت آيت الله وحيد خراساني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به دیدار هرساله نخبگان تبلیغی با علما و مراجع و استفاده از رهنمودهای ایشان گفت: به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مبلغان نخبه پیش از اعزام به مناطق تبلیغی در ماه محرم امسال، به دیدار حضرت آیت‌الله وحید خراسانی می‌روند تا از رهنمودهای این مرجع تقلید استفاده لازم را برده و ره توشه تبلیغ خود قرار بدهند.

 

وی در ادامه افزود: این نشست روز شنبه 18 مهرماه در بیت ایشان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام  روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات و همچنین جمعی از نخبگان تبلیغی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی به ارائه گزارشی در خصوص فرایند تبلیغ و اعزام مبلغان می‌پردازد و همچنین فرصتی فراهم می‌شود تا تعدادی از نخبگان نظرات خود را ارائه دهند.

 

وی در پایان افزود: حسن ختام این دیدار استفاده از فرمایشات و رهنمودهای حضرت آیت‌الله وحید خراسانی است./998/د101/ی

 

منبع: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

ارسال نظرات