۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۹۳۳۸۸
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

نیروهای انتظامی حماسه آفرینان عرصه ایثار و امنیت هستند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی حماسه آفرینان عرصه ایثار و امنیت هستند، گفت: استقرار نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی، از وظایف مهمی است که قانون اساسی آن را بر عهده نیروی انتظامی نهاده است.
حجت‌الاسلام رحيم اهرمي سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان کنگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان صبح امروز در جمع خبرنگاران  از اجرای 30 گفتمان دینی غدیرشناسی در این شهرستان خبر داد و گفت: عید غدیر عید بزرگ مسلمانان جهان است که دارای اهمیت ویژه‌ ایی در دین مبین اسلام است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: گفتمان‌های دینی غدیرشناسی به منظور ارتقاء سطح آگاهی عمومی مردم و شناساندن واقعه غدیر با همه نکات و ابعادش و آشنایی با مفاهیم خطبه غدیر است.

 

وی  افزود: روحانیان و مبلغان با حضور در مساجد، حسینیه و تکایا به به گفتمان دینی غدیرشناسی پرداختند.


حجت‌الاسلام اهرمی با شاره به اینکه  نیروی انتظامی حماسه آفرینان عرصه ایثار و امنیت هستند، اظهار داشت: استقرار نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی، از وظایف مهمی است که قانون اساسی آن را بر عهده نیروی انتظامی نهاده است، این نیرو وظیفه دارد با اقتدار کامل در ایجاد امنیت جامعه بکوشد و عوامل اخلال گر را شناسایی و سرکوب نماید تا در سایه این حرکت، فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شکل گرفته و رشد کند.

 

وی افزود: برای ایجاد امنیتی مقتدرانه که آفریننده آرامش و آسایشی استوار خواهد بود، تقویت و پشتیبانی نیروی انتظامی از سوی آحاد ملت انتظار می رود، تقویت این نیرو، تقویت اقتدار نظام دربرخورد با موارد خلاف قانون است وبه کاهش انگیزه های مجرمانه منجر خواهد شد، اگر در جامعه ای میان دولت و ملت اعتمادی متقابل پدید آید، مردم مهم ترین عامل برقراری امنیت در جامعه خواهند بود و آن گاه نیروی انتظامی، راحت تر و کم هزینه تر می تواند از امنیت و آرامش جامعه پاسداری کند./846/202/ب3

ارسال نظرات