۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۹۳۳۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت فراگیری علم از دوران کودکی تا زمان مرگ

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: جایگاه علم و علم آموزی در نگاه اسلام یک عمل بسیار پسندیده است که نباید از دوران کوچکی تا مرگ از فرا گرفتن علم فاصله بگیریم.
عبدالرضا سروستاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آئین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان معارف و علوم اسلامی دلوار تعلیم علوم اسلامی را محور فعالیت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا عنوان کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: سال تحصیلی امسال با اعیاد شریف قربان و غدیر مصادف شده است و امیدواریم اهتمام بیشتری در نشر مفاهیم این اعیاد صورت گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: این مدرسه به نام علوم و معارف اسلامی نامگذاری شده است و وجه تمایز شما با دیگر مدارس این است که علاوه بر اموزش علوم و فنون روز سعی می‌ شود که دانش آموزان این مدارس با محوریت تعالیم و علوم اسلامی رشد پیدا بکنید.

 

وی گفت: جایگاه علم و علم آموزی در نگاه اسلام یک عمل بسیار پسندیده است که نباید از دوران کوچکی تا مرگ از فرا گرفتن علم فاصله بگیریم.

 

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: خیلی ها دنبال علم و پیشرفت هستند و نگاه آنها شاید تأمین معاش دنیوی باشد و دنبال آخرت نباشند اما علم باید آخرت را هم تأمین کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به هفته دفاع مقدس تأکید کرد: انقلاب ما در هشت سال دفاع مقدس هزینه های فراوانی متحمل شد و بسیاری از جوانانی که با شهادت در راه خدا هزینه تداوم این انقلاب را پرداختند دانش آموزانی بودند که با اصرار و شگردهای خاص خود را به جبهه رساندند.

 

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس و تهاجم کشور ما با همه ابرقدرت های جهان روبرو بود که مهم ترین انها امریکا بود که می خواستند جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرند ولی چون حرکت حضرت امام (ره) در راه خدا بود و مردم در راه خدا از حضرت امام (ره) پیروی کردند دشمنان نتوانستند در مقابل جامعه ما بایستند و جوانان ما جانانه جنگیدند و با دست خالی توانستیم تسلیحات دشمن را به عقب برانیم.

 

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: عید سعید قربان عیدی است که امنت است یادگاری است، از این رو حضرت ابراهیم (ع) همه چیز را برای خدا می داند و همه چیز را در طبق اخلاص گذاشتند ما هم همه چیز را برای خدا بدانیم و ایتن درس از عید قربان است./846/102/ب2

ارسال نظرات