۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۹۳۴۶۶
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی:

ملت ایران حامی مظلومان عالم و مدافع جبهه مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: ملت مسلمان ایران امروز از جبهه مقاومت اسلامی، مظلومان یمن، استقلال عراق و ملت مظلوم سوریه دفاع می‌کند و این حمایت را نیز به جهانیان اعلام می دارد.
مقاومت اسلامي فلسطين

حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: کسانی که خود را خادم حرمین شریفین می دانند فرزندان همان کسانی هستند که به صورت وحشیانه به نسل کشی مسلمانان پرداختند.


وی با بیان اینکه آل سعود با تهاجمات وحشیانه و قتل عام مسلمانان در طول تاریخ بدرفتاری های زیادی را به مسلمانان روا داشته است، ابراز داشت: آل سعود با وجود این جنایات بی شرمانه خود را صاحب حرمین می دانند و بقیه مسلمانان را بیگانه می پندارند.


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سابقه تاریخی آل سعود در بدرفتاری با مسلمانان بسیار سیاه و تأسف بار است، گفت: نسبت به این رفتار آل سعود با حاجیان در منا تعجب نکردیم چرا که این رژیم در اصل به صورت نامشروع و غیر قانونی تأسیس شده است.


مسؤول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان ادامه داد: مقام معظم رهبری به خوبی و با قدرت تمام در مقابل این حادثه موضع گرفتند اما در مقابل می توان گفت که سکوت رهبران اسلامی جهان در برابر این حادثه نوعی خیانت به اسلام است.


وی با بیان این‌که ملت ایران همیشه حرکت دفاع از مظلومان را رهبری کرده است و هیچ گاه نیز از این حمایت ها دست نخواهد کشید، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران امروز از جبهه مقاومت اسلامی، مظلومان یمن، استقلال عراق و ملت مظلوم سوریه دفاع می کند و این حمایت را نیز به جهانیان اعلام می دارد.


حجت الاسلام خدیوی حج ابراهیمی را بزرگ ترین جلوه وحدت امت اسلام و تمسک به حبل متین الهی دانست و ابراز داشت: این عبادت توحیدی با شکوه ترین مظهر قدرت نمایی مسلمانان است که حاجیان با رنگ ها و نژادها و ملیت های مختلف برگرد خانه واحد می گردند.


وی خاطرنشان کرد: کشته شدن مسلمانان در منا، برای چندمین بار بی خردی و بی تدبیری آل سعود را آشکار کرد، این فاجعه امری نیست که از اذهان امت اسلامی پاک شود و دولت عربستان باید به مسئولیت خود در قبال زائران ضیوف الرحمان عمل نموده و عواقب این فاجعه را بپذیرد./854/302/ب3

ارسال نظرات