۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۲۹۳۷۰۰
چمران:

جایگاه جانباز دست نیافتنی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شهر تهران گفت: مرتبه و جایگاه جانبازان و خانواده این عزیزان تا حدی بالاست که نمی‌توان به آن رسید.
مهدي چمران رييس شوراي اسلامي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران، شامگاه چهارشنبه 15 مهر در حاشیه همایش آینه‌های صبور در باغ موزه دفاع مقدس، گفت: باید به جانبازان سرافراز میهن درود و سلام بفرستیم، زیرا این عزیزان بزرگوار مایه قدرت قلب نظام اسلامی ما هستند.



وی افزود: جایگاه جانبازان بدون شک یک مرتبه دست نیافتنی است، اما از آن مهم‌تر مقام و مرتبه خانواده این عزیزان است که همانند خود جانبازان بسیار والا می‌باشد.



چمران با اشاره به تجربه زیستی خود در خصوص مراوده با جانبازان، ابراز داشت: این عزیزان به هیچ‎ عنوان در زندگی گلایه نمی‌کنند، مهم‌تر از آن این مطلب است که دنبال تمجید شدن نیز نیستند، تنها موضوعی که برای این عزیزان اهمیت دارد این است که ایسان را فداکاران در راه خدا بنامیم.



رییس شورای شهر تهران با اشاره به سخن مهم مقام معظم رهبری، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با جانبازن خط فکری بسیار مهمی را مطرح کردند و آن این است که باید قدرشناس خانواده جانبازان باشیم.



وی اظهار داشت: عده‌ای از اهل تسنن می‌گویند شفاعت وجود ندارد، اما ما به شفاعت جانبازان و خانواده محترمشان امید بسته‌ایم و می‌دانیم این بزرگواران می‌توانند در قیامت شفاعت ما را کنند.



وی با تقدیر از همسران جانبازان، ابراز داشت: نقش همسران جانبازان بسیار مهم است و باید از ایشان تقدیر شود، هرچند که این تقدیر برای رضایت خاطر ماست، زیرا این عزیزان با خدا معامله کرده‌اند.



چمران در پایان، گفت: بسیار مهم است که مراسماتی همچون آینه‌های صبور برگزار شود، زیرا وظیفه ما است که از مقام جانبازان و همسران آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم./856/202/ب1

ارسال نظرات