۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۹۳۷۷۱
با موضوع ضرورت احیای طب اسلامی؛

همایش بیوتروریسم در فرهنگسرای امام تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا - همایش بیوتروریسم با موضوع ضرورت احیای طب اسلامی پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای امام تهران برگزار شد.
طب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بیوتروریسم با موضوع ضرورت احیای طب اسلامی با حضور اساتید و صاحبنظران و با مشارکت پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی(ع) و جنبش مردمی احیای سبک زندگی اسلامی پیش از ظهر امروز 16 مهر ماه در فرهنگسرای امام برگزار شد.

 

میرزایی، دبیر همایش بیوتروریسم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اهمیت سبک زندگی اسلامی گفت: ایشان تأکید بر توسعه و نهادیه نمودن طب سنتی و اصلاح سبک زندگی در عرصه تغدیه و ارتقای سطح سلامت زندگی دارند.

 

وی با اشاره به آمار سلامت و تغذیه در کشور گفت: این موضوع نگران کننده است، هدف جنبش سبک زندگی اسلامی این بوده است که مردم را به سوی تغذیه سلام و کلام اهل بیت (ع) برای سلامت به خانواده دعوت کنیم.

 

دبیر همایش بیوتروریسم در رابطه با هدف از برگزاری این همایش، گفـت: هدف ما این بود که رسانه ها جهاد اکبر در مواجه با این مسأله انجام دهد، ما می خواهیم انسجام بین خودمان را بیشتر کنیم و این موضوع بسیار مورد نیاز است،.

 

میرزایی بیان کرد: بخشی از تمرکز ما این باشد که در مساجد، حسینه ها، فرهنگسراها، سرای محلات و هر کجا هستیم این صدا را منتقل کنیم تا تقاضای مردمی برای احیای طب سنتی فراگیر شود، ما بیشتر از این که به کار درمانی نیاز داشته باشیم به کار فرهنگی نیاز داریم.

 

وی تأکید داشت که از اهداف اساسی ما از برپایی این همایش این است که مومنان دور هم جمع شوند و هم دلی ایجاد و همزبانی بین آنها به وجود آید.

 

دبیر همایش بیوتروریسم در رابطه با  عنوان این همایش و کلمه بیوتروریسم گفت: برخی معتقد هستند که معنی بیوتروریسم این است ماده خطرناکی را به  شخصیت مهم تزریق کنند تا او را ترور کنند و از نظر برخی رسانه ای ها معنی بیوتروریسم این است اما حملات بیوتروریسم تنها شامل این موارد نیست و آسیب های دیگری هم دارد که در جامعه شاهد آن هستیم

 

میرزایی در ادامه صحبت های خود با انتقاد از غذا های فست فودی که وارد تغذیه مردم در جامعه شده است: اینها حملات بیورتروریستی است و شاهد هستیم مراکز ناباوری رشد کردن است و با رشد ناباروری و عقیم ماندن در جامعه مواجه هستیم./818/203/ب2

ارسال نظرات