۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۹۳۷۹۱
آیت الله علوی گرگانی مطرح کرد؛

توجه به مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از کارکنان مؤسسه اعتباری کوثر گفت: به برکت این نظام و رهبری با امکانات به‏روز به مردم خدمت کنید که خداوند در قرآن کریم به خدمت‏کاران وعده مستحکم کردن پایگاه‏شان را داده است.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان مؤسسه اعتباری کوثر با اشاره به آیه 7 سوره مبارک محمد« إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» گفت: خداوند متعال نیازی به کمک ندارد، پس چرا در این آیه شریف فرموده هر کس خداوند را کمک کند، خداوند او را کمک می‏کند.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در تفسیر این آیه اظهار داشت: منظور از کمک به خداوند، کمک به بندگان خدای تبارک و تعالی است؛ رضای خداوند متعال در رضای بندگان قرار دارد.

 

وی به کارکنان مؤسسه اعتباری کوثر توصیه کرد: شما خدمت‏گزاران که به دنبال رضایت خداوند و دلسوز مردم هستید، مشکلات مالی مردم را حل کنید؛ امروزه بیشتر امورات بانکی به صورت الکترونیکی انجام می‏گیرد که لطف بزرگی در حق بشریت است.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: ائمه معصوم(ع) بهترین شیوه زندگی را به مسلمانان ارائه داده‏اند و از همین جهت، بهترین مغز در جهان متعلق به مردم ایران است که نتیجه شیوه صحیح زندگی و خوردن غذاهای حلال است.

 

وی در پایان تصریح کرد: در زمان رژیم شاه، متفکران ایرانی را می‏خریدند و یا از بین می‏بردند؛ به برکت این نظام و رهبری با امکانات به‏روز به مردم خدمت کنید که خداوند در قرآن کریم به خدمت‏کاران وعده مستحکم کردن پایگاه‏شان را داده است./840/پ202/ش

ارسال نظرات