۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۹۳۸۰۹
آیت الله سید احمد علم الهدی:

مدیریت و عزت مندی روحانیت باید حفظ شود

خبرگزاری رسا_ نماینده مردم در خبرگان رهبری گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه به عنوان پشتوانه زندگی روحانیان است و مسؤولان آن باید این احساس را داشته باشند که پایگاه و پناهگاهی برای طلاب و روحانیون هستند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده مردم در خبرگان رهبری در همایش مدیران مراکز خدمات حوزه علمیه تصریح کرد: هر چند ممکن است غنا در فرهنگ روحانیت نباشد، استغنا بر فرهنگ روحانیت حاکم است.


امام جمعه مشهد مقدس افزود : اگر استغنای روحانیت با امکاناتی مانند مرکز خدمات همراه نباشد هم عزت آنان دچار مشکل می شود و هم ریاضت و سختی در زندگی آنان ایجاد می شد.


آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: مدیریت و عزت مندی روحانیت باید حفظ شود و این فرهنگ باید به وسیله مرکز خدمات مدیریت شود و مشکلات طلاب و حوزویان به جایی نرسد که خدای ناکرده عزت مندی روحانیت ضربه بخورد.


وی ادامه داد: جریان عزت مندی نسبت به طلاب و روحانیان در ارائه خدمات در شهر مشهد مقدس رعایت شده است.


آیت الله علم الهدی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه روحانیت نتیجه ای است که پهنای عظمتش نه تنها نسبت به طلاب جوان بلکه برخی بزرگان که گذشته حوزه را درک کرده اند، مغفول مانده است.


وی یادآور شد: با وجود شرایطی که در حوزه فعالیت های تبلیغی، امکانات و تامین نیازهای لازم بعد از انقلاب اسلامی برای حوزه های علمیه ایجاد شده  است روحانیت امروز با قبل، قابل مقایسه نیست.


نماینده مردم در خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه به عنوان پشتوانه زندگی روحانیان است و مسؤولان آن باید این احساس را داشته باشند که پایگاه و پناهگاهی برای طلاب و روحانیون هستند.
/859/پ202/ش

ارسال نظرات