۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۹۳۸۴۲
مدیر امور سلامت کربلا اعلام کرد؛

آمادگی کربلا برای ارائه خدمات پزشکی به زائران عاشورا و اربعین

خبرگزاری رسا ـ 96 آمبولانس داخل استان کربلا و 85 آمبولانس در مرزهای استان به صورت آماده باش، فعالیت خود را برای خدمات پزشکی به زائران سیدالشهداء(س) دنبال خواهند کرد.
دكتر صباح الموسوي مدير امور سلامت كربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر صباح الموسوی مدیر امور سلامت کربلا اعلام کرد: با همکاری اعتاب مقدس کربلا ، برنامه ریزی ویژه ای برای امور پزشکی و سلامتی زایران عاشورا و اربعین صورت گرفته است تا بهترین خدمات به زایران و مجاوران سیدالشهداء ارائه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول مسیرهای حرکت زوار به کربلا و داخل شهر کربلا، محل های ویژه خدمات پزشکی در نظر گرفته شده است همچنانکه خدمات مشابهی در شهرک های ویژه زایران وجود خواهد داشت.

 

دکتر موسوی اعلام کرد: 96 آمبولانس داخل استان کربلا و 85 آمبولانس در مرزهای استان به صورت آماده باش، فعالیت خود را برای خدمات پزشکی به زایران سیدالشهداء دنبال خواهند کرد.

 

وی به توافقنامه بین اداره امور سلامت کربلا و نهادهای این استان اشاره و تصریح کرد: به زودی جلسه مشترکی با مسئولان نهادها و ارگان های مرتبط داخل کربلا گرفته می شود تا بیش از پیش برای تسهیل و امنیت و جابجایی تیم های پزشکی برای خدمت رسانی به زایران هماهنگی شود./1330/د102/ف

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات