۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۹۳۸۴۸
استاد دانشگاه بقیه الله:

حوزه‌های علمیه با روش های نوین علم وراثت بیشتر آشنا شوند

خبرگزاری رسا ـ‌ عضو هیأت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) گفت: روش های نوین باروری و مسائل شرعی از مسائل مهمی است که علمای تشیع باید در این عرصه وارد شوند، علمای عرصه تشیع با روش نوین علم وراثت آشنا نیستند.
همايش طب اسلامي و سبک زندگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی کرمی، عضو هیأت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) در همایش بیوتروریسم با موضوع ضرورت احیای طب اسلامی که با حضور اساتید و صاحبنظران و با مشارکت پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی(ع) و جنبش مردمی احیای سبک زندگی اسلامی امروز 16 مهر ماه در فرهنگسرای امام برگزار شد، با اشاره به تغییر چهره تهدیدات دشمن گفت: دشمن ما بی سواد نیست، دشمن با سواد و مسلط به علم است.

 

وی با انتقاد از اینکه ما نتوانستیم پیام پیامبر(ص) را به خوبی انتقال دهیم، گفت: باید به زبان علمی صحبت کرد، دشمن برای در موضوعات سیاسی مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) بیان کرد: دشمن به دنبال توطئه است و ما را متهم می کنند که از تروریست حمایت می کنیم.

 

کرمی با بیان اینکه جریان دفاع مقدس باید به خوبی به مردم انتقال داده شود، گفت: اخلاق رزمندگان باید نوشته شود و کتاب های آن به زبان های دیگر ترجمه شود، و جانباز انی که در بیمارستان ها هستند را باید به کودکان مان معرفی کنیم تا آنها را فراموش نکنند.

 

وی با بیان اینکه اگر توافق هسته ای را هم امضا کنیم دشمنان به دنبال بهانه دیگری هستند، گفت:  در جریان دستگیری مالک ریگی وقتی اربابان او فهمیدند که ریگی در هواپیما است به شدت ترسیده بودند ما نسبت به خیلی موارد آگاهی داریم.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) با اشاره به دستیابی جوانان کشورمان به دستاوردهای علمی گفت: ما در علم و فن آوری رتبه 16 در جهان را داریم و در بیوتکنولوژی دوم هستیم و توانسته‌ایم داروهای جدیدی را ترکیب کنیم.

 

کرمی با بیان اینکه چرا طب اسلامی و سنتی مورد توجه قرار نگرفت، گفت: برخی پزشکان متجدد می گویند که حجامت خون غیر علمی است در صورتی که اگر حجامت را در جای که بهداشت رعایت شود ضرر ندارد و نباید حرف پیغمبر(ص) را زمین گذاشت.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه علمی همراه کلام معصوم(ع) است و نباید بر خلاف کلام معصوم(ع) عمل شود، مدارک اساتید  باید در آی اس آی چاپ شود این ملاک های که برای استاد شدن باید آی اس آی داشت غربی است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) با بیان اینکه تهدیدات دشمن تغییر چهره داده است، اظهار داشت: تهدیدات نوینی توسط دشمن به وجود می آید، دست کاری ژنتیکی برای تولید واکسن از جمله این تهدیدات است که در حالی که در دین ما حساب کتاب وجود دارد.

 

کرمی با با اشاره به برنامه های دشمنان برای از بین بردن اتقادات دینی م مذهبی مردم خاطرنشان کرد: دشمنان پروژه کنترل جمعیت با روش های مختلف، اختلال در سلامت، کاهش روحیه مقاومت، کنترل منابع آب، غذا، بهداشت، دارو، محیط زیست، فناوری، علم و دانش، تغییر سبک زندگی را در دستور کار خود دارند.

 

وی با انتقاد از اینکه حوزه های علمیه ما از علوم نوین عقب مانده‌اند، بیان کرد در مورد روش های نوین باروری و مسائل شرعی عاملین اهل سنت فتوا دادند و تشیع هنوز با روش نوین وراثت آشنا نیستند و علما باید وارد صحنه شود چرا که دشمنان برای اسلام نقشه کشیده اند.

 

 عضو هیأت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) در رابطه با علت افزایش سرطان است، گفت:  دیلیل این موضوع این است که میلیارد ها پول در آن است، بو تریسم در ایران مسلمان را تهدید می کندو  خطر آن در مواد آرایشی غیر بهداشتی که به قیمت ارزان فروخته می شود، وجود دارد.

 

 کرمی با بیان اینکه نباید به راحتی به برند های که ارزان فروخته می شود، اطمینان کرد، گفت: باید به برند های که ارزان فروخته می شود شک کرد.

 

وی با بیان اینکه پنتاگون از بیوئولوژیک حمله به اعتقادات دینی را آغاز کرده است، بیان کرد: پیامبر (ص) فرمودند که سبابه دست هیچ انسانی شبیه هم نیست و بعد از سالها این جریان کشف شد.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) با بیان اینکه علم اقتدار می آورد، تصریح کرد: علم با زحمت به دست می آید، شرکت های غذایی سبک زندگی را عوض کردند و نباید سلامت مردم نادیده گرفته شود. /818/202/ب2

ارسال نظرات