۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۹۳۸۹۸
استاد حوزه علمیه اهل سنت:

خاندان آل سعود با نام اسلام آبروی دین را بردند

خبرگزاری رسا ـ مولوی دهانی با تأکید بر عدم توانایی آل سعود در اداره حج، گفت: خاندان آل سعود با نام اسلام آبروی دین را بردند و اگر موضع محکم و قاطع مقام معظم رهبری نبود، آل سعود نه به خون مسلمانان و نه به جهان اسلام اهمیت نمی داد.
مولوي دهاني

مولوی عبدالغنی دهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حادثه منا قلب تمام مسلمانان جهان را به درد آورد و بی‌کفایتی و سوء مدیریت آل سعود در رسیدگی به مجروحین و کشته‌شدگان این فاجعه این درد و رنج را صدچندان کرد.

 

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه و جماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: اگر موضع محکم و قاطع مقام معظم رهبری نبود، آل سعود نه به خون مسلمانان و نه به جهان اسلام اهمیت نمی داد خاندان آل سعود و دولت عربستان به نام دین اسلام آبروی دین را بردند.

 

وی با تأکید بر عدم توانایی آل سعود در اداره حج بیان کرد: سران کشورهای اسلامی باید برای پایان دادن به این بی‌کفایتی و بی‌تدبیری های دولت عربستان در اداره مراسم حج، مدیریت مناسک حج را برعهده بگیرند.

 

مولوی دهانی با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: رشد دینی اهل سنت بعد از اتقلاب چندین برابر شده است و اگر قبل از انقلاب تنها چند مدرسه علوم دینی داشتیم، اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی چند صد مدرسه علوم دینی و حوزه علمیه در سیستان و بلوچستان داریم.

 

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه و جماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمنان با هدف ایجاد نفاق بین شیعه و سنی به نام تشیع و تسنن اقدام به راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای می‌کنند و بدنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند آنها نه صلاح شیعه را می‌خواهند و نه به دنبال منافع اهل سنت هستند./831/302/ب2

ارسال نظرات