۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۹۳۹۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هدف آمریکا از مذاکره با ایران نفوذ به کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان آمریکا را یزید زمان بیان کرد و گفت: هدف از آمریکا در مذاکره با ایران، فریب دنیا و نفوذ در کشور است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا در عصر حاضر شیطان بزرگ است و دست از شیطنت بر نمی دارد.


وی با بیان این که هدف آمریکا درمذاکره با ایران نفوذ به کشور است، افزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را مضر دانست.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که جنایت آمریکا در همه جای دنیا مشخص است، عنوان داشت: علت اصلی نا امنی منطقه آمریکا است.


وی با بیان این که حمایت آمریکا از گروه های تروریستی داعش غیر قابل انکار است، ادامه داد: فاجعه منا نیز به دنبال هماهنگی آل سعود با آمریکا رخ داد.


تشکیل تیم حقیقت یاب فاجعه منا مهم ترین مطالبه مردم است
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که فاجعه منا اتفاق نبوده است، اظهار داشت: با تشکیل تیم حقیقت یاب که مطالبه مردم است، علت اصلی این فاجعه مشخص می شود.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: علامت همکاری آمریکا در بروز فاجعه منا سکوت آنان در برابر کشته شدن هزاران ایرانی و مسلمان است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید در جهت تشکیل کنگره بین المللی فاجعه منا افزود: حاضران این فاجعه باید حضور داشته باشند و ابعاد گوناگون حادثه را بیان کنند.


وی در ادامه با اشاره به پنج شنبه، اول محرم گفت: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است.


محرم؛ ماه هدایت افکار عمومی نسبت به مکتب عاشورا است
امام جمعه خرم آباد با بیان این که محرم ماه هدایت افکار عمومی نسبت به مکتب عاشورا است، افزود: باید عزاداری محرم با عظمت برگزار شود.


وی یادآور شد: از هیأت های مذهبی در ماه محرم انتظار می رود به سخنرانی و منبر در مراسم عزاداری اهمیت دهند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که عزاداری امام حسین(ع) با منبر و سخنرانی حفظ شده است، عنوان داشت: نبود سخنران در هیأت مذهبی نشانه ضعف است.


امر به معروف و نهی از منکر عنصر اصلی قیام عاشورا است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که هفته نخست ماه محرم به امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر عنصر اصلی قیام عاشورا است.


وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر دعوت به اسلام و مبارزه با ستمگران است.


خانواده اساسی ترین و مهم ترین نهاد اجتماعی است 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به روز خانواده گفت: خانواده اساسی ترین و مهم ترین نهاد اجتماعی است.


وی با تأکید بر این که باید از زندگی علی(ع) و حضرت فاطمه الگو بگیریم، عنوان داشت: خانواده از ازدواج شروع می شود، در مسأله ازدواج و تشکیل خانواده باید برنامه ریزی صورت گیرد.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که ازدواج به خاطر رواج بی بند و باری و ارتباط جوانان با یکدیگر کم رنگ شده و میل ازدواج در جوانان کاهش یافته است، افزود: این از آسیب های ورود ماهواره به خانواده است.


وی بیان کرد: به جای ماهواره بیایید سوت قرآن را گوش دهید و با نگاه به معانی و مفاهیم قرآن سبک زندگی اسلامی را در کانون خانواده نهادینه کنید./9459/201/ب1

ارسال نظرات