۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۹۳۹۷۳
امام جمعه موقت شهرری:

برجام منوط به تأیید رهبری و نظر مجلس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرری گفت: توافق و برجام منوط به نظر مجلس و تایید رهبر معظم انقلاب است و همه مسؤولان باید تابع نظر رهبر معظم انقلاب باشند.
حجت‌الاسلام عبدالعلي ابراهيمي، امام جمعه موقت شهرري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی گفت: جلب نظر خداوند و سعادت انسان را در آخرت با تقوا تامین می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه عنوان کرد: پیامبر(ص) می‌فرماید: اهل بهشت کسانی هستند که باران، طوفان یا سایر مسائل آنها را از رفتن به نماز جمعه باز نمی‌دارد، آمرزیده شدن چند گروه حتمی است بیماران، مشرکان مسلمان شده و کسانی که در نماز جمعه با آداب و عقیده درست شرکت می‌کنند، کسی که نماز جمعه را بدون دلیل ترک کند منافق است.

 

امام جمعه موقت شهرری در خطبه دوم ضمن دعوت مجدد مردم به تقوای الهی اظهار داشت: روز گذشته که مصادف با سالروز نزول سوره «هل اتی» بود در فرهنگ اسلامی ما به عنوان روز خانواده معرفی شده است، ارکان خانواده والدین و فرزندان است.

 

تربیت فرزند شایسته و تابع اهل‌بیت از اهداف مهم و استراتژیک در خانواده شیعه

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: ما باید در خانواده فرزندانی تربیت کنیم که از حضرت امام حسین(ع) الگوی ذلت‌ناپذیری را درس بگیرند، تربیت فرزند شایسته از اهداف مهم و استراتژیک در خانواده است زمانی که خانه مرکز نزول آیات و نور شود خروجی این خانه سربازان واقعی اسلام خواهند بود.

 

وی با اشاره به شهادت سردار همدانی بیان داشت: سردار همدانی طی 8 سال دوران دفاع مقدس در خط مقدم جنگید از 4 سال پیش تا کنون نیز به کمک محور مقاومت و حفاظت از حرم حضرت زینب(ع) شتافت که امروز در جبهه حلب به شهادت رسید پاداش او چیزی جز بهشت نیست، سید حسن نصر الله اعلام کرد با وجود اقدمات این سردار بزرگ خطر از سوریه برای همیشه دفع شده است.

 

توافق و برجام منوط به نظر مجلس و تایید رهبر معظم انقلاب است

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نیروی دریای سپاه و ارتش ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در سال جاری بیش از 70 بار درباره نفوذ دشمن تذکر داده است به هر حال توافق و برجام منوط به نظر مجلس و تایید رهبر معظم انقلاب است و همه مسؤولان باید تابع نظر رهبر معظم انقلاب باشند.

 

برخی می‌خواهند نفوذ آمریکا را عادی یا اتفاقی جلوه دهد

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: باید توجه کنیم که چرا رهبر معظم انقلاب تا این حد بر نفوذ دشمن تاکید دارد، نفوذ تنها در جنگ خلاصه نمی‌شود بلکه نفوذ در فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و غیره نیز وجود دارد رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند اجازه ندهید افکار ملت را دست‌کاری کنند و برخی می‌خواهند نفوذ را عادی یا اتفاقی جلوه دهد.

 

وی در ادامه بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز مردم باید بسیار هوشیار باشند تا از نفوذ دشمن جلوگیری کنند با همدلی و همزبانی در برابر نفوذ دشمن مقابله کنند، کسانی که دنبال عادی جلوه دادن نفوذ دشمن هستند حتی از زندگی اهل‌بیت(ع) نیز تعبیری انحرافی ارائه می‌دهند تا افکار مردم را دست‌کاری کنند.

 

ما با همه دنیا مذاکره می‌کنیم اما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد

امام جمعه موقت شهرری ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما با همه دنیا مذاکره می‌کنیم اما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد زیرا دشمن درجه یک کشور ما است، از همین حالا که هنوز به سیزده آبان نرسیدم رسما اعلام می‌کنیم که در سراسر کشور در همین روز شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر وهابیت آل‌یهود و آل‌سعود را سر خواهیم داد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: ننگ منا بر دامن آل‌سعود خواهد ماند عربستان در گرمای روز منا حجاح را با لبان تشنه کشت این حادثه اتفاقی نبوده بلکه نقشه‌ای از پیش طراحی شده بود خداوند انتقام آنها را از آل سعود خواهد گرفت./807/201/ب1

ارسال نظرات