۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۹۳۹۷۶
خطیب جمعه نجف آباد:

دست بیعت با یزید زمان، نابودی نظام اسلامی را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی آمریکا را یزید زمان و دشمن درجه یک بشریت عنوان کرد و گفت: دست بیعت با آمریکا دادن همان سخن امام حسین(ع) است که فرمود من به مثل یزید دست بیعت نخواهم داد اگر این کار را انجام دهم، باید فاتحه اسلام خوانده شود.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و کشور به خصوص مسئله برجام گفت: ما باید در همه حال هوشیار باشیم و بدانیم آمریکا هیچ گاه دوست ما نبوده و نخواهد بود و تنها هدفش رخنه کردن به هر نحوی در بدنه این نظام است.

 

وی آمریکا را یزید زمان و دشمن درجه یک بشریت عنوان کرد و افزود: دست بیعت با آمریکا دادن همان سخن امام حسین(ع) است که فرمود من به مثل یزید دست بیعت نخواهم داد اگر این کار را انجام دهم، باید فاتحه اسلام خوانده شود و امروز کشور ما در چنین موقعیتی قرار گرفته است و هوشیاری هر چه بیشتر مسؤولان و اطاعت از فرماین رهبری را می طلبد.

 

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به جنایت آمریکایی ها در حمله به بیمارستان و جنایات آل سعود در کشور یمن، بیان داشت: استکبار جهانی با تمام توان به میدان آمده است تا نه تنها در برابر مسلمانان بلکه در مقابل تمام مستضعفین جهان بایستد و جنایاتی را انجام داده که تاریخ به خود ندیده است.

 

وی در ادامه فاجعه منا را نه تنها بر اثر بی کفایتی بلکه توطئه ای از سوی مستکبرین عالم بیان کرد و افزود: امروز جهان اسلام باید با تشکیل کنگره جهانی بیت خدا را از اسارت آل سعود و حامیانش نجات دهد و فاجعه، نشان از سیلی بود که آمریکا و اسرائیل در برابر شکست های خود در منطقه از ناحیه شیعه و مقاومت بر زائران بیت الله الحرام وارد کردند.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه بیان داشت: بدانید به لطف خداوند، آثار پیروزی قطعی مظلومین یمن دیده می شود و نابودی آل سعود با این جنایاتی که انجام داده است، تسریع شد و تمام این ابتلائات و امتحانات مقدمه ای است برای خالص شدن امت اسلام و محقق شدن امر ظهور و باید در امتحانات جهانی با تمام قدرت در سنگرهای مختلف و با توسل به اهل بیت قوی تر از گذشته حضور فعال داشته باشیم.

 

دشمنان به دنبال گرفتن روح عاشورا از جامعه شیعی هستند

نماینده ولی فقیه با اشاره به آغاز سال قمری و ماه محرم الحرام و پاسداشت شعائر الهی گفت: اگر شیعه در مسئله عاشورا همانند غدیر کوتاه آمده بود، امروز عاشورا را نیز از ما می گرفتند ولی دشمنان کوتاه نیامدند و الان به دنبال گرفتن روح عاشورا از جامعه شیعه هستند و حلول محرم، تجدید عهد با سیدالشهداء است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: 50سال سکوت امت اسلامی باعث شد تا فرزندان رسول خدا(ص) قربانی اصلاح امت شوند و خداوند دینش را حفظ می کند ولی باید بهای سنگینی داده شود و کربلا عبرتی برای تمام تاریخ است که اگر در برابر ظالمین ساکت بمانید باید خون بهای سنگینی بپردازید.

 

برخورد جدی قوه قضاییه و نیروی انتظامی با مفاسد جامعه

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواستار برخورد قاطعانه تر با مفاسد جامعه شد و افزود: متاسفانه گروهی از شرایط موجود جامعه سوء استفاده کرده و فضای جامعه را به سمت فساد و فحشاء می کشانند.

 

وی از خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم برای حضور جدی تر در ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر دعوت کرد و گفت: امروز نظام اسلامی، فرزند از جان عزیزتر خانواده های شهدا است و هیچ گاه اجازه نخواهند داد که آرمان های نظام به تمسخر کشیده شود./1306/202/ب1

ارسال نظرات