۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۹۴۱۲۰

رونمایی از دوازدهمین نشریه الکترونیکی امیر بیان

خبرگزاری رسا ـ سردبیر نشریه الکترونیکی امیر بیان از دوازدهمین شماره این نشریه رونمایی کرد و به تبیین بخش هایی از این نشریه پرداخت.
امير بيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسین رضوی، سردبیر نشریه الکترونیکی امیر بیان، در همایش آموزشی تبلیغی مبلغان محرم الحرام از دوازدهمین نشریه الکترونیک امیر بیان رونمایی کرد.

 

وی با بیان این که این نشریه در قالب یک دی وی دی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در این نشریه، آموزش تخصصی تبلیغ به صورت جامع و کارآمد ارائه شده است و با توجه به این که برخی مبلغین هم به محتوی و هم به آموزش نیاز دارند و در ارتباط گیری با مردم دچار مشکل هستند در این نشریه آموزش‌های لازم برای آنها در نظر گرفته شده است.

 

سردبیر نشریه الکترونیکی امیر بیان افزود: استفاده از تبلیغ چند رسانه‌ روحانی را به روز نشان می‌دهد و باعث جذب بیشتر جوانان می‌شود و یکی دیگر از مزایای این نشریه این است که موضوعات متنوع و برنامه‌ای منظم را در اختیار مبلغ قرار می‌دهد.

 

وی با اشاره به بخش تخصصی نشریه گفت: آموزش روایتگری، سلاح بیان، کلاسداری در دو بخش کودک و نوجوان و دبیرستانی، فن رسا و محتوی و پژوهش‌های کاربردی، از سوی استادان برجسته ارائه شده است.

 

حجت الاسلام رضوی اظهار داشت: در بخش اخلاق و تجربه‌های تبلیغی دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد و شهادت به صورت دسته بندی و منظم آورده شده و بحث تمدن اسلامی تا ظهور هم برای استفاده مبلغان تنظیم شده است.

 

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این نرم افزار به مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان واقع در خیابان شهید صدوقی(زنبیل آباد)، کوچه 18 پلاک13 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02532916679 تماس حاصل کنند./843/پ203/ف

ارسال نظرات