۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۹۴۱۲۳
امام جمعه شهر برزک کاشان:

شهادت سردار همدانی در آمادگی سایر رزمندگان تأثیر بسزایی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک کاشان حضور سرداران ایرانی در کشورهای اسلامی را بر اساس مبانی اعتقادی اسلام دانست و گفت: جبهه مقاومت در سال های اخیر از غربت گذشته فاصله گرفته است.
سردار شهيد حسين همداني

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد امام جمعه شهر برزک کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تهنیت شهادت سردار همدانی، گفت: از منظر اسلام و آموزه های دینی، مرز مورد نظر نیست، از این رو زمانی که یک کشور اسلامی مورد هجمه قرار می گیرد، مانند این است که همه کشورهای اسلامی مورد هجمه قرار گرفته اند.

 

وی افزود: اسلام مرزهای تعریف شده امروز را به رسمیت نمی شناسد و نمی توان ما ایرانی ها را عاری از مسؤولیت نسبت به کشورهای دیگر دانست.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان این که اگر ملاحظه ای وجود دارد به دلیل مسائل عرف بین المللی است، گفت: در آموزه های دین محدودیتی برای دفاع کشورهای اسلامی از یکدیگر وجود ندارد.

 

امام جمعه برزک کاشان، حضور سرداران ایرانی در کشورهای اسلامی را بر اساس مبانی اعتقادی اسلام دانست و گفت: در شرایط امروز، کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت دفاع از سوریه، یمن، عراق و لبنان، دفاع از ایران اسلامی محسوب می شود.

 

وی با اشاره به این که اگر برای امنیت ایران اسلامی اهمیت قائل هستیم، باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم، گفت: جبهه مقاومت در سال های اخیر از غربت گذشته فاصله گرفته است.

 

به گفته وی، تقویت جبهه مقاومت موجب عصبانیت اسرائیل شده است، چرا که در گذشته چند کشور محدود و بدون عنوان در جبهه مقاومت فعالیت می کردند، اما امروز تعداد بیشتری از کشورها با همراهی یکدیگر به دفاع از مردم مظلوم منطقه می پردازند.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد، جبهه مقاومت را مقابل رژیم اسرائیل دانست و گفت: شهادت سردار همدانی این پیام را در بر دارد که ایران اسلامی باید همواره آماده مجاهدت برای دفاع از کشور خود و مقابله با رژیم صهیونیستی باشد.

 

امام جمعه شهر برزک با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که هرکجا بتوانیم فلسطین را یاری خواهیم کرد و جبهه مقاومت را تقویت می کنیم، گفت: شهادت سردار همدانی در روحیه سایر رزمندگان تأثیر بسزایی دارد تا خود را برای هر اتفاقی آماده کنند./1307/302/ب3

ارسال نظرات