۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۹۴۱۲۵
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

وجود سردار همدانی خدمت به دین و ولایتمداری بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: سردار شهید همدانی شخصیتی مهذب، متقی، با ایمان و بصیر و از شخصیت های شاخص و سرداران رشید، شجاع و ولایی نظام بود.
سردار شهيد همداني

حجت الاسلام احسان الله محمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک و تسلیت شهادت سردار همدانی، گفت: شهادت هنر مردان خدا است که شهید همدانی مستحق این جایگاه بود.

 

وی افزود: سردار همدانی از شخصیت های شاخص و سرداران رشید، شجاع و ولایی نظام بود که خدمات ارزشمندی را در دوران دفاه مقدس و بعد از آن انجام داده است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقش مستشاری سردار همدانی در جبهه مقاومت، گفت: این سردار شهید شخصیتی مهذب، متقی و با ایمان و بصیر بود که قبل از انقلاب از محضر علما بهره معنی می برده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان این که سردار شهید همدانی در درس اخلاق شهید آیت الله مدنی شرکت می کرده است، ادامه داد: در آغاز جنگ تحمیلی راهی خوزستان شد و توانست در جنگ نقش بسزایی را ایفا کند.

 

وی با تأکید بر این که سردار همدانی در تشکیل و راه اندازی لشکر 27 محمد رسول الله مؤثر بود، گفت: این سردار فرمانده لشکر 16 قدس گیلان، 32 انصار الحسین همدان و بعد از جنگ نیز فرمانده سپاه محمد رسول الله و جانشین سازمان بسیج شد.

 

به گفته وی، خدمت به دین و ولایتمداری از مهمترین ویژگی های سردار همدانی بود، چرا که رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کرد و  موفق به دریافت دو نشان فتح از معظم له شد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که شهید همدانی به ظاهر از میان ما رفت، اما همیشه حضور دارد، گفت: قرآن کریم می فرماید ما حضور شهدا را درک نمی کنیم و نمی توان شهدا را مرده دانست، چرا که شهدا شاهدان همیشه زنده تاریخ هستند./1307/302/ب3

ارسال نظرات