۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۹۴۱۳۴
با حضور مسؤولان استانی و کشوری؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز با حضور امام جمعه و مدیران و مسؤولان ارگان‌ها و دستگاه های مختلف دولتی و غیر دولتی زنجان برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی خدائی، مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در مراسم تکریم وی که از سوی مدیر کل جدید این ارگان فرهنگی برگزار شد با اشاره به صمیمیت موجود در بین کارکنان این نهاد گفت: چیزی که برای بنده حائز اهمیت است آمار کارکردهای ما در این دو ساله گذشته نیست بلکه چیزی که برای بنده از اهمیت بالایی برخوردار است، ایجاد صمیمیت بین اعضای مجموعه تبلیغات اسلامی است که حاصل شد.

 

وی در ادامه با اشاره به توانمندی های بالای مدیریت جدید این سازمان اظهار داشت: مدیریت جدید از نظر توان مدیریتی؛ از ظرفیت بالایی برخوردار است و بنده نیز از مسؤولان امر، نهایت تشکر و قدردانی را دارم چرا که این بزرگوار را برای مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان انتخاب کردند.

 

حجت الاسلام خدایی در پایان سخنان کوتاه خود با اشاره به برخی از عملکردهای دو ساله اداره تحت مدیریت خود، تصریح کرد: هر چند بنا ندارم تا آماری از کارکردهای خود ارائه دهم چرا که همه چیز کاملا قابل مشاهده است اما رفع و حل مشکلات ساخت مدرسه علوم اسلامی صدرا، افزودن سه اداره و معاونت به معاونت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان، خرید زمین برای امرو فرهنگی و تربیتی از جمله عملکردهای دو ساله گذشته بنده در این پست بوده است.

 

مسیح الله سلطانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان، در ادامه این جلسه با اشاره به عملکردهای توأم با موفقیت حجت الاسلام خدایی در کارهای فرهنگی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام خدایی از جمله مدیران موفقی بودند که در مدت حضور ایشان برنامه های دینی خوبی در استان انجام گرفت که طبق بررسی ها، یکی از دستگاه های عالی در زمینه عفاف و حجاب رتبه بندی شده بود.

 

وی در پایان با اشاره به کمبود اعتبارات فرهنگی استان زنجان گفت: هر چند اعتبارات فرهنگی استانداری زنجان زیاد نبود اما بخش عمده ای از این بودجه به سازمان تبلیغات اسلامی استان به سبب عملکرد خوب این سازمان، تعلق می گرفت و باز هم تأکید می کنم هر چند اعتبارات ما چندان هم بالا نبود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم، با حضور اکثریت مسؤولان ارگان های استان، از زحمات دو ساله حجت الاسلام خدایی به عنوان مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر به عمل آمده و حجت الاسلام صفی یاری، مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان کردستان، به عنوان مدیر کل جدید این مجموعه فرهنگی معرفی شد. /949/202/ب2

ارسال نظرات