۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۹۴۱۳۶
آیت الله علما:

وجود رهبر انقلاب در رأس کشور موجب اقتدار ایران و وحشت دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما اقتدار نظام ایران را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: ایران نظامی مقتدر است و شاید تنها غصه آمریکا در حال حاضر، وجود نظام ایران باشد که به برکت حضور رهبری مقتدر و آگاه، نقشه های شوم آن ها را خنثی شده است.
آيت الله مصطفي علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گردهمایی «میهمان مهر» به مناسبت چهارمین یادروز رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه صبح امروز با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، استاندار و معاونان استانداری، مدیر حوزه علمیه خواهران و مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و  دیگر مدیران و مسؤولان استانی در مجتمع انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.


آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید ما حضرت عیسی(ع) را مبارک قرار دادیم؛ در زمان حاضر مصداق تمام و کمال این مبارکی و برکت، وجود رهبر معظم انقلاب است.


وی ادامه داد: قدوم و قلم و فتوا و حضور رهبر معظم انقلاب را خداوند متعال مبارک قرار داده و مقدمات این مبارکی در جوهره وجودی ایشان است، از این رو هر مسأله‌ای که رهبر به آن ورود پیدا می‌کند خداوند آن مسأله را مبارک و پر برکت قرار می دهد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به آل سعود، تصریح کرد: رهبر خطاب به آل‌سعود، از برخورد سخت و خشن ایران در صورت بی احترامی و عدم همکاری آن‌ها خبر داد و این کلمات رهبر مصداق مبارکی بود.


امام‌جمعه کرمانشاه افزود: فرمانده کل‌قوا در سخنان خود، مسؤولان و مردم را از خطر نفوذ آمریکا آگاه کرد، این مواضع رهبر معظم انقلاب که از پیش از انقلاب اسلامی تاکنون اختیار کرده‌اند، نورانیت و حقایق را متجلی می‌کند.


وی ابراز داشت: سفری که چهار سال پیش رهبر معظم انقلاب و هیأت همراه به کرمانشاه داشتند در مدت 9 روز برکات و خیرات فراوانی برای مردم استان به همراه داشت، هیأت همراه رهبری به مدت هفت ماه در استان کرمانشاه مستقر بودند و به مشکلات و گرفتاری‌های مردم رسیدگی می کردند.


آیت الله علما با برشماری برخی برکات این سفر، تأکید کرد: در این مدت حدود 3 هزار نفر از کسانی که به مشهد مقدس مشرف نشده بودند با عزت و احترام به زیارت هشتمین اختر تابناک اعزام  شدند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خطاب به مسؤولان خاطرنشان کرد: در این مدت تمام تصمیم‌گیری‌ها، همکاری‌ها، مصوبات و خدمات مبارک بود، مسؤولان نیز باید تلاش کنند عمر و زندگی و حیات و تصدی مبارکی داشته باشند که اگر چنین شود خداوند متعال نیز به فرد کمک کرده و اقدامات وی را مبارک قرار می‌دهد.


امام جمعه کرمانشاه ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، اظهار داشت: تولیت مسجد مقدس جمکران توفیقی بی نظیر در خدمت رسانی به مسجد و مقامی مبارک است که این سعادت نصیب هر شخصی نخواهد شد.


آیت الله علما با تقدیر از برگزاری این همایش گفت: این جلسات موجب ترویج دین و اسلام و ولایت می شود و همه باید در خدمت به نظام کوشا باشیم.


وی اقتدار نظام ایران را مثال‌زدنی توصیف کرد و عنوان داشت: ایران نظامی مقتدر است و شاید تنها غصه آمریکا در حال حاضر، وجود نظام ایران باشد که به برکت حضور رهبری مقتدر و آگاه، نقشه های شوم آن ها را خنثی شده است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی، ابراز داشت: این یکی از معجزات اسلام است که افراد چنین خالصانه و صادقانه به حرمین مطهر در سوریه خدمت کرده و برای دفاع از این حرمین، جان خود را فدا می‌کنند./857/202/ب2

ارسال نظرات