۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۴۱۴۶
امام جمعه سراب:

نتیجه مذاکره مستقیم با شیطان بزرگ نفوذ دشمن در کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که شیطان دائما در فکر نفوذ است، گفت: آمریکا مذاکره را دست مایه نفوذ در کشور قرار داده است.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانات ایشان را یک حکم ولایی و حکومتی دانست.

 

وی  با بیان این‌که بیانات ایشان علاوه بر جنبه سیاسی داشتن یک فتوا، حکم و یک دستور ولایی است، تصریح کرد: مذاکراه با آمریکا نتیجه‌ای برای کشور و ملت نخواهد داشت، شیطان همیشه به دنبال راه نفوذی است تا تفکر ایمانی و الهی را به ضعف گرایش دهد.

 

امام جمعه سراب با اعلام خطر نفوذ شیطان بزرگ، خاطرنشان کرد: راه نفوذ شیطاه را باید بست، مسؤولان بدانند آمریکا به عنوان سرکرده نظام امپریالیستی و استکباری در جهان تلاش دارد به هر نحوی به داخل کشور و در میان مسؤولان نفوذ داشته باشد.

 

وی با تأکید بر جدی گرفتن هشدار های رهبری، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره مستقیم  با آمریکا نتیجه‌ای جز نفوذ در کشور و در میان مسؤولان نخواهد داشت، دشمن در تلاش است راه نفوذی را بر تضعیف جبهه مقاومت در میان مسؤولان باز کند.

 

وی با بیان این‌که دشمن در پی نفوذ فرهنگی و درون تهی کردن عقاید مردم است، خاطرنشان کرد: دشمن با نفوذ در عقاید، نیازی به فتح سنگرهای کشورمان ندارد، زمانی که تفکر انقلابی، جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان رخت بر بست، دیگر نیازی به فتح سنگر های زمینی نیست، این یک هشدار است.

 

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: شیطان بزرگ کوچکترین نکته ضعف را دست‌مایه نفوذ در میان امت الهی قرار خواهد داد، باید دانست و آگاه بود، در آستانه محرم الحرام باید دانست و فهمید که درس عاشورا درس عزت است، فریاد ابا عبدالله هیهات من الذله است.


هدف آمریکا از مذاکره سیاسی دو طرفه خارج از جریان برجام و مذاکره هسته‌ای را نفوذ در ایران دانست و تصریح کرد: باید از نفوذ فرهنگی دشمن هراسان بود، امت حزب الله سراب مانند هر زمانی پشتیبان ولایت فقیه و پیرو فرامین ایشان هستند، مردم سراب این عهد را با خون شهیدان خود امضاء کرده اند./854/302/ب3

ارسال نظرات