۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۹۴۱۵۱
معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

بیش از 91 هزار هیأت مذهبی در کشور با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به حضور سازمان تبلیغات اسلامی در محل‌های مختلف فرهنگی، گفت: بالغ بر 91 هزار هیأت مذهبی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارند.
حجت الاسلام نوري زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام سید نصرالدین نوری‌زاده، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به ویژگی های تبلیغ رفتاری گفت: تبلیغ دارای دو بُعد است که یک بعد آن لسانی و بعد دیگر آن عملی است.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترمیم فرهنگ کشور افزود: سازمان تبلیغات اسلامی افتخار دارد مبلغ فرهنگی است که نسبتش با انقلاب اسلامی، نسبت این همانی بوده و یکی از زیر مجموعه های دفتر مقام معظم رهبری محسوب می شود و ما همه تلاش خود را به کار می بندیم که با ترمیم برنامه ها، فاصله نقطه های مطلوب را با نقطه کنونی کمتر کنیم؛ هر چند بعضا اخلالاتی نیز پیش می آید.

 

این مقام مسؤول در ادامه با بیان این که همه دستگاه‌ها باید در ترویج فرهنگ تلاش کنند تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است از این رو کار فرهنگی مشخصا مربوط به یک ارگان و دستگاهی مانند سازمان تبلیغات اسلامی نیست بلکه تمامی ارگان ها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید وقت و زمان و انرژی مناسبی را برای کارهای فرهنگی صرف کرده و برای آن برنامه هایی داشته باشند.

 

وی در ادامه از بومی‌سازی برنامه های فرهنگی استان‌ها خبر داد و گفت: برنامه ها در سازمان تبلیغات اسلامی بومی سازی شده و این طور نیست که برنامه ها از سوی مرکز به استان ها ابلاغ شود بلکه استان ها برنامه های یک ساله و بلند و کوتاه مدت خود را به مرکز اعلام کرده و ما نیز با آنها در مواردی موافقت کرده و بعضا نیز موافقت صورت نمی گیرد که البته پس از اعلام برنامه بلند مدت 10 ساله از سوی رهبر معظم انقلاب امیدواریم به رشد و کمال و بالندگی بهتری برسیم.

 

حجت الاسلام نوری زاده در ادامه با اشاره به حضور سازمان تبلیغات اسلامی در محل های مختلف فرهنگی تأکید کرد: بالغ بر 91 هزار هیأت مذهبی با سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط است همچنین مدارس صدار، مرکز پژهشکده باقرالعلوم (ع)، مرکز داده های دینی، انتشارات امیرکبیر، انتشارات بین الملل و موسسه تبیان از جمله محل های حضور سازمان تبلیغات اسلامی است که انصافا کارهای بسیار فاخری نیز صورت گرفته و صد البته با نقطه مطلوب باز هم فاصله دارد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تلاش های خالصانه حجت الاسلام خدائی در زنجان خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های حجت الاسلام خدایی اخلاص و صداقت در کارها است که خیلی وقت ها با وجود کمبود امکانات، کارها را پیش برده و به سرانجام رسانده است که البته نمی توان زحمات و حمایت های امام جمعه زنجان را نیز نادیده گرفت.

 

وی در پایان حجت الاسلام صفی یاری را یکی از مدیریان موفق سازمان تبلیغات اسلامی کشور دانست و اظهار داشت: ما اگر بخواهیم سه مدیر موفق در سازمان تبلیغات کل استان های کشور نام ببریم یکی از آنها قطعا حجت الاسلام صفی یاری است که بر خلاف میل مرکز، به میل و خواست خود به استان زنجان منتقل شده و امیدواریم که مانند مدیریت های گذشته موثر بوده و منشأ اثر باشند. /949/202/ب2

ارسال نظرات