۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۹۴۱۵۳
تولیت مسجد جمکران:

جلسات دیدار رهبر با خانواده شهدا، مثنوی محبت میان عاشقان و امام امت است

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد جمکران با برشماری خاطراتی از دیدارهای رهبر انقلاب با خانواده شهدا گفت: این جلسات، مثنوی عشق و محبت میان عاشقان و امام امت است.
رحيميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، با حضور در همایش «میهمان مهر» که به مناسبت چهارمین یادروز سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان فاجعه منا، به بازماندگان آن ها تسلیت گفت.


تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به بیش از 26 سال آشنایی نزدیک با رهبر معظم انقلاب و حضور در کنار امام خمینی (ره) اظهار داشت: وجوه تشابه فراوانی میان این دو بزرگوار وجود دارد و این حد از تشابه در ابعاد زندگی، تفکر و رفتار آن ها شگفت انگیز است.


حجت الاسلام رحیمیان ادامه داد: در میان وجوه تشابه فراوان میان امام راحل و رهبر معظم انقلاب، یک وجه افتراقی میان آن ها وجود دارد و آن اینکه رهبر معظم انقلاب در زمانی زعامت و رهبری کشور را بر عهده دارند که زمان، بسیار حساس تر و رهبری سخت تر است.


وی افزود: دشمن در حال حاضر بسیار سازمان یافته تر و موذیانه تر به دشمنی با ایران می پردازد و همین امر شرایط را بسیار دشوار تر کرده است.


مدیر کل سابق بنیاد شهید کشور با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر در طول این مدت به بهترین وجه ممکن اصول خط امام را در بعد نظری تفسیر و تبیین و در بعد عملی نیز آرمانهای امام راحل را محقق کردند.


حجت الاسلام رحیمیان علاقه رهبر به دیدار با خانواده شهدا را مثال زدنی توصیف و تصریح کرد: گستره مشغولیت ها و مسؤولیت های رهبر معظم انقلاب قابل مقایسه با هیچ مسؤولی در کشور نیست اما در عین حال بیشترین زمان را برای خانواده شهدا و جانبازان اختصاص می دهند.


تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: رهبر معظم انقلاب برای رفع ملالت و ناراحتی های پیش آمده همواره یا به دیدار با خانواده معظم شهدا می پردازند و یا به حرم امام رضا (ع) و مسجد جمکران سفر می کنند.


وی با روایت خاطراتی از دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: رهبر همواره در رسیدگی به امور خانواده های شهدا شخصا پیگیر امور هستند و در دیدارهای با خانواده های شهدا صبورانه و با حوصله به سخنان آن ها گوش می دهند.


مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: جلسات دیدار رهبری با خانواده شهدا هر یک مثنوی عشق و محبت میان عاشقان و امام امت هستند، در اکثر کشورها خانواده های کشته شدگان در جنگ جزء آسیب پذیرترین و معترض ترین اقشار جامعه هستند اما یکی از معجزات اسلام این است که در ایران خانواده های معظم شهدا با دیگر کشور ها تفاوت اساسی دارند و هر خانواده که شهید بیشتری به انقلاب تقدیم کرده، عشق بیشتری به نظام و رهبر دارند.


حجت الاسلام رحیمیان عشق رهبر به شهدا و خانواده های معظم آن ها را در قالب خاطراتی برای حضار توصیف کرد و یادآور شد: در ماه رمضان سال گذشته 300 نفر از خانواده شهدا و جانبازان به دیدار رهبر معظم انقلاب آمدند و رهبر بیش از سه ساعت ایستاده بودند و بدون استراحت و با مهربانی به آن ها اظهار لطف می کردند.


وی در پایان تأکید کرد: شادی قلب رهبر معظم انقلاب همچون شاد کردن قلب امام زمان (عج) است و مسرت و خوشحالی ایشان را به دنبال دارد./857/202/ب3

 

ارسال نظرات