۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۹۴۳۶۳

صعود تیم خبرگزاری رسا به فینال مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه

خبرگزاری رسا ـ تیم فوتسال خبرگزاری رسا با اقتدار و برد مقابل تمامی حریفان پای به دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه گذاشت.
مسابقات فوتسال جام شهداي رسانه ـ تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه شب گذشته 18 مهرماه با برگزاری دو دیدار دنبال شد.


در بازی نخست این مرحله، تیم خبرگزاری رسا مقابل روزنامه شرق قرار گرفت و در یک دیدار جذاب و دیدنی موفق به شکست این تیم با نتیجه چهار بر دو شد.

 

در دیگر بازی این مرحله نیز تیم مرکز ارتباطات شهرداری تهران با نتیجه 7 بر یک از سد تیم خبرگزاری ایرنا گذشت و رقیب خبرگزاری رسا در دیدار پایانی شد.


بدین ترتیب دیدار پایانی این مسابقات سه شنبه شب 21 مهرماه بین دو تیم خبرگزاری رسا و مرکز ارتباطات شهرداری تهران در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

 

این مسابقات به همت فرهنگسرای رسانه و با همکاری سازمان بسیج رسانه از 5 مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور 32 تیم از خبرگزاری‏ها، روزنامه‌ها و رسانه ملی آغاز شده است.


گفتنی است، تیم خبرگزاری رسا که در گروه هفتم این مسابقات قرار گرفته بود، ابتدا با نتیجه 4 بر یک روزنامه اعتماد را پشت سر گذاشت و در بازی دوم نیز با نتیجه 3 بر یک تیم «ملت تابناک ما» را برد.


تیم فوتسال خبرگزاری رسا در بازی سوم مرحله گروهی نیز در یک دیدار نفس گیر، جذاب و دیدنی با نتیجه 2 بر یک از سد تیم مرکز ارتباطات شهرداری تهران گذشت و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کرد.


رسا در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 4 بر 2 تیم همشهری محله را برد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه پرگل 10 بر سه از سد روزنامه همشهری گذشت.
گفتنی است، آیین پایانی مسابقات جام «شهدای رسانه» سه شنبه 21 مهر با حضور مسئولان، مدیران و پیشکسوتان فوتبال و با برگزاری مسابقه رده بندی و فینال و اجرای مراسم «هم عهدی با شهدا» در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.


در این مراسم از خانواده شهید هادی باغبانی تجلیل خواهد شد و تیم های برتر با پیوستن به طرح «هم عهدی با شهدا» یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی خواهند داشت. /924/پ202/س
 

ارسال نظرات