۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۹۴۴۲۸
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

سعه صدر در روابط با مردم، رضایت خدا را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به لزوم انجام تعهدات کارکنان در ادارات گفت: سعه صدر در روابط با مردم رضایت خدا و موفقیت در کار را به دنبال دارد.
فتحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جمع کارمندان ادارات استان کرمانشاه، عنوان داشت: اسلام آموزه های دقیق و جامعی در خصوص روابط اجتماعی و بهبود آن ارائه می دهد.


وی افزود: پذیرفتن مسؤولیت، تعهدی برای فرد به دنبال دارد که باید به بهترین نحو ممکن آن را به انجام برساند، سعه صدر در روابط با مردم موفقیت در کار و رضایت خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.


حجت الاسلام فتحی خاطرنشان کرد: بر اساس موازین اسلامی، هر کس در هر مسؤولیتی باید اهمال و کوتاهی نکرده و کامل ترین خدمت را از خود ارائه دهد، در صورتی که تمام مسؤولان و کارکنان این تغییر را از خود شروع کنند و به اصلاح خود بر اساس موازین اسلامی بپردازند سیستم اداری کشور نیز اصلاح خواهد شد و سیستمی کارآمد و کامل به وجود خواهد آمد.


مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه تصریح کرد: در روابط میان کارکنان باید آبروی مؤمن حفظ شده و در مسائل پیش آمده از فردی عادل کسب تکلیف شود، هتک نکردن آبروی کارکنان مسأله مهمی است و همواره باید در دستور کار قرار گیرد و در روابط اداری مراعات شود.


وی در خصوص قضاوت نادرست در روابط افراد، تأکید کرد: اگر فردی از اصل ماجرایی مطلع نشد، قضاوت بیجا و نادرستی خواهد داشت، پس در امور مختلف باید از افراد آگاه و عادل کسب اطلاع کرد تا دچار قضاوت ناعادلانه نسبت به دیگران نشد.


حجت الاسلام فتحی گفت: قضاوت ناعادلانه و هتک آبروی اشخاص، حق الناس را به دنبال دارد و حق الناس از گناهان بزرگ و نابخشودنی است.


مدیر حوزه علمیه خوهران استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: در انجام وظایف خود باید حق الله را در نظر داشت و کوتاهی در انجام وظایف جایز نیست، مسؤولیت پذیری و انجام امور رضایت خداوند را به دنبال دارد./857
/202/ب3

ارسال نظرات