۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۹۴۴۶۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

محرم یکی از مهم‌ترین عوامل وفاق ملی و اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، عاشورا را یک فرصت طلایی دانست و گفت: محرم یکی از مهم‌ترین عوامل وفاق ملی و اجتماعی است.
حجت الاسلام علي نعمت اللهي، مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، ظهر امروز در گردهمایی هیأت امناء و ائمه جماعات مسجد استان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: محرم و عاشورا یک فرصت طلایی است که در اساس همه مناسبت‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل وفاق ملی و اجتماعی است.

 

وی اضافه کرد: در محرم همه جامعه ‌یکپارچه برمی‌خیزند و صدایی که از حلقوم همگان بیرون می‌آید ندای یاحسین(ع) است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این‌که بیرق امام حسین(ع) برای سرزمین ایران برکاتی داشته است، ابراز کرد: خداوند به ما توفیق داده که بیرق این عزا را بلند کنیم، شخصی به عنوان هیأت‌دار، یکی در کسوت مداح، یکی واعظ و هر کس به نوعی سهمی دارند تا عزای سیدالشهدا را پررنگ‌تر کنند.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌اللهی با بیان این‌که باید قدر توفیق حضور در مجالس عزای امام حسین(ع) را بدانیم، خاطرنشان کرد: قطع‌یقین هر چه ما بهتر بتوانیم برنامه‌ریزی و کارهای بهتری را انجام دهیم به غنای عزاداری‌ها خواهیم افزود.

 

وی ادامه داد: باید با یک نگاه ویژه در راستای ایجاد هماهنگی بین نهادهای و دستگاه‌های مربوط به عزای اباعبدالله(ع) عمل کنیم و همه با هم متحد شویم تا بتوانیم برنامه‌های منظم و خوبی را ارائه کنیم.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌اللهی در پایان گفت: نیروی انتظامی، صداوسیما، اوقاف، هلال احمر، دسته‌های امنیتی و اطلاعاتی و همه مردم در تلاش هستند تا بتوانیم برنامه‌های عاشورا و محرم را به خوبی اجرا کنیم./955/202/ب3

ارسال نظرات