۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۹۴۴۷۵
در جامعة الزهرا؛

دومین دوره تربیت مربی پاسخگویی به شبهات زنان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سطح دو، التزام به شرکت در دوره های کارورزی، التزام به انجام فعالیت‌های پژوهشی، التزام به مطالعه دروس پیش‌نیاز شامل حقوق زن در اسلام و کتاب‌ها شهید مطهری از شرایط اختصاصی نام‌نویسی در دوره تربیت مربی پاسخگویی به شبهات زنان است.
خواهران طلبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امور مبلغان جامعة الزهرا(س) دومین دوره تربیت مربی پاسخگویی به شبهات زنان را برای طلاب و مبلغان علاقه‌مند برگزار می کند.

 

به شرکت کنندگان در این دوره از سوی جامعة الزهرا(س) گواهینامه معتبر اعطا شده و شرکت کنندگان از اولویت اعزام در برنامه‌های تبلیغی برخوردار هستند.

 

دارا بودن سطح دو، التزام به شرکت در دوره های کارورزی، التزام به انجام فعالیت‌های پژوهشی، التزام به مطالعه دروس پیش نیاز شامل حقوق زن در اسلام و کتاب‌ها شهید مطهری از شرایط اختصاصی ثبت نام در این دوره است.

 

گذارندن سطح دو و گذارندن 25 واحد درسی از شرایط عمومی ثبت نام در این دوره برای شرکت کنندگان است.

 

این دوره آموزشی روزهای سه شنبه از ساعت 10 تا 12 برای شرکت کنندگان در آموزشگاه امام رضا(ع) سالن شهید بهشتی برگزار می شود.

 

همچنین مسابقه کتابخوانی طب نامه با محوریت طب ایرانی و اسلامی توسط انجمن علمی و فرهنگی جامعة الزهرا برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این طرح می‌توانند به دفتر انجمن علمی فرهنگ مراجعه کرده و کتابچه مسابقه را تهییه کنند.

 

زمان برگزاری این مسابقه از 15 مهرماه تا 15 آذر ماه بوده و به پنج نفر برتر در این مسابقه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای نقدی دیگری اهدا خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، کتابچه این مسابقه با 20 درصد تخفیف به شرکت کنندگان فروخته می شود./968/ت303/ی

ارسال نظرات