۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۲۹۴۵۲۴
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا توس برگزار می‌کند؛

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه خواهران طلبه

خبرگزاری رسا ـ واحد فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) توس، کارگاه آموزشی «امر به معروف و نهی از منکر» را در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌کند.
کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه خواهران طلبه

خانم احدی معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرای توس(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) توس، کارگاه آموزشی «امر به معروف و نهی از منکر» را در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگزار می کند.

 

وی ابراز کرد: کارگاه امر به معروف و نهی از منکر با حضور خانم خادم، استاد حوزه علمیه خواهران مشهد برای طلاب این مرکز برگزار می شود.

 

احدی به جایگاه و ارزش امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند:« امر به معروف یعنى شما همه مسؤول هستید که معروف را گسترش بدهید و امر کنید به آن؛ نهى از منکر یعنى‌ زشتى، بدى و پلشتى را نهى کنید و جلوى آن را با شیوه‌هاى مختلف بگیرید.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرای توس(س) مشهد با بیان این که حوزویان باید در عرصه امر به معروف ورود پیدا کنند، گفت: ضروری است دوره های آموزشی برای ارائه شیوه صحیح این فریضه الهی برگزار شود.

 

احدی با خاطر نشان کردن این که در پایان دوره به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره اعطا می شود، افزود: این دوره روزهای دوشنبه و طی پنج جلسه، از ساعت 9:30 الی 11 صبح انجام می پذیرد./1309/303/ب3

ارسال نظرات