۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۴
کد خبر: ۲۹۴۵۵۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده‌های ایرانی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند، گفت: همسران جانبازان نقش بزرگی در شکوفایی نظام بر عهده دارند دارند و با صبر و تحمل مشکلات، به خوبی نقش آفرینی کردند.
ديدار با خانواده شهيد محمد هاشم صادقي در اراک ديدار با خانواده شهيد محمد هاشم صادقي در اراک ديدار با خانواده شهيد محمد هاشم صادقي در اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی شب گذشته در دیدار با خانواده شهید محمد هاشم صادقی در اراک بیان کرد: در ایران اسلامی خانواده های معظم شهدا پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

 

خانواده شهدا مظهر صبر و بردباری 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خانواده شهدا را مظهر صبر و بردباری دانست و خاطرنشان کرد: تک تک خانواده معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی به گردن ملت ایران اسلامی دارند.

 

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به این که خانواده شریف شهدا نماد عزت، سربلندی، مقاومت هستند بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود است اقتدار امروز کشور همواره به سبب وجود شهدای گران‌قدر و خانواده‌های آنان است.

 

نقش همسران جانبازان در شکوفایی نظام

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند اظهار داشت: همسران جانبازان نقش بزرگی در شکوفایی نظام بر عهده دارند دارند و با صبر و تحمل مشکلات، به خوبی نقش آفرینی کردند.

 

حجت الاسلام هنرمند با بیان این که شهدای معزز به همراه دیگر ایثارگران از جان و مال خویش گذشتند، خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به همگان درس ایستادگی و رشادت آموختند. 

 

ایستادگی شهدا در هشت سال دفاع مقدس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان و بدخواهان به خوبی ایستادگی، و از کشور دفاع کردند.

 

شایان ذکر است، شهید محمد هاشم صادقی در سال 1357 در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه نخاع جانباز و در سال 1391 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

یادآور می شود، استان مرکزی بیش از شش هزار و 300 شهید و 12 هزار و 400 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/202/ب3

 

ارسال نظرات