۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۲۹۴۵۵۹
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

روحانیان، مبلغ راهبردهای مقابله با نفوذ دشمن هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: راهبردهای مقابله با نفوذ دشمن، روحانیان مبلغ هستند که درجامعه حساسیت نسبت به آمریکا را حفظ و راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کنند.
حجت الاسلام حسن روحاني نژاد معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسن روحانی نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور شامگاه یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ استان بوشهر که در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار شد گفت: بعد از مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 در وین که به توافق رسیده شد یک امید و نشاط در قدرت های جهانی بوجود آمد که مذاکرات را وسیله برای نفوذ در جمهوری اسلامی دانستند.

 

وی با بیان اینکه این امید در آمریکای ها بوجود آمد که در جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 37 سال مقاومت مردم و دیوارهای مستحکمی که قابلیت نفوذ نبود اکنون زمینه ای بوجود آمده است که می توانند بسیاری از مسائل خود را با جمهوری اسلامی مطرح کنند.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد با بیان اینکه این چراغ سبز که برخی از مسؤولان ما در بیانات خود مطرح کرده اند سبب خوشحالی دشمن شد گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اول فرودین ماه درمشهد مقدس بحث رخنه فرهنگی را مطرح کردند که آثار آن را در طول مذاکرات و بعد از مذاکرات در کشور مشاهده کردیم.

 

معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشورگفت: مبلغان حوزه دین و حافضان و صیانت کنندگان انقلاب اسلامی باید افکار عمومی را نسبت به این مسأله روشن کنند.

 

وی اولین راه انتخابی نفوذ آمریکای ها را وسوسه دانست که در قوه سیاسی برخی مسؤولان نفوذ کرده است و در این ارتباط گفت: این وسوسه ها و تغییر بعضی محاسبات که در ذهن برخی افراد شکل گرفته است تاثیر این وسوسه های شیطانی است که می توان در بیانات بعضی از عناصر سیاسی و صاحبان قلم مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد با بیان اینکه آنها امید دارند با نفوذ، در نظام سیاسی کشور تغییراتی ایجاد کنند گفت: از جمله حوزه دیگر نفوذ آنها اختلاف افکنی به وسیله دو قطبی کردن جامعه است.

 

معاون تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: رهبری در جریان هسته ای سعی کردند فرصت ها را به فرصت های استثنایی تبدیل کنند ولی برخی ها به خاطر منافع خود مسائلی به وجود آوردند که دشمن به نفع خود استفاده کرد.

 

وی گفت: نقد عالمانه در حوزه هسته‌ای لازم است اما تخریب مجاز نیست زیرا دشمن به دنبال این است که ما ارزش های خود را فراموش کنیم تا به راحتی به اهداف خود برسد.

 

روحانی نژاد با تأکید براینکه در حوزه فرهنگی می خواهند لابی گری را در کشور گسترش دهند و جوانان ما را بی خاصیت کنند و اثرگذاری در سازندگی، مقاومت و پایداری کشور را از جوان ما بگیرند یادآور شد: راهبردهای مقابله با نفوذ دشمن، روحانیون مبلغ هستند که درجامعه حساسیت نسبت به آمریکا را حفظ و راه های نفوذ دشمن را شناسایی کنند.

 

وی درادامه راهبردهای نفوذ دشمن را بیان داشت و گفت: دشمن گریزی و انقلاب گری از وظایف ما است و از دست دادن به دشمن گریزان باشیم و انقلاب و انقلابی ماندن را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد راهبرد جمهوری اسلامی ایران را یاری رساندن به مظلومان و مسلمانان جهان دانست و خاطر نشان کرد: دشمن امیدوار است در انتخابات آینده کسانی که با ولی فقیه زاویه دارند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که این نیاز به تبلیغات روحانیت در این حوزه دارد.

 

معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: کسانی باید به مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه پیدا کنند که سرباز ولایت و معتقد به ولایت فقیه که همان مقام معظم رهبری است باشند./833/202/ب3

 

ارسال نظرات