۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۹۴۵۹۷
با حضور نمایندگان فلسطینی؛

نشست «به سوی انتفاضه دفاع از موجودیت مسجد الاقصی» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ در نشست «به سوی انتفاضه دفاع از موجودیت مسجد الاقصی» نمایندگان جنبش‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تهران، دبیرکل کنفرانس انتفاضه و قدس مجلس شوری اسلامی و رئیس کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین به عنوان سخنران حضور دارند.
مسجدالاقصي

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست «به سوی انتفاضه دفاع از موجودیت مسجد الاقصی» به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین سه شنبه 21 مهرماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح برگزار می شود.

 

با توجه به تحولات اخیرکرانه باختری در فلسطین اشغالی و قیام جوانان فلسطینی در دفاع از مسجد الاقصی که تقریبا همه شهرهای کرانه باختری را فراگرفته و در حال سرایت به سرزمین های اشغالی سال 1948جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نظر دارد زمینه‌های شکل گیری و افق‌های پیش روی این قیام گسترده جوانان فلسطینی را که بسیاری سرآغاز انتفاضه سوم ملت فلسطین می‌دانند، در این نشست  مورد بررسی کارشناسی قرار دهد.

 

در این نشست آقایان دکتر خالد القدومی نماینده جنبش حماس فلسطین در ایران، ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران حسین شیخ الاسلام دبیرکل کنفرانس انتفاضه و قدس مجلس شوری اسلامی و حسین رویوران رئیس کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین به عنوان سخنران حضور دارند.

 

گفتنی است زمان این نشست سه شنبه 21 مهر 1394 ساعت 9:30 دقیقه و مکان این نشست نیز تهران خیابان فلسطین، پایین تر از میدان فلسطین – خیابان بزرگمهر – پلاک 61 ساختمان جمعیت دفاع از ملت فلسطین طبقه چهارم خواهد بود./1330/د102/ی

ارسال نظرات