۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۹۴۶۱۱
معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه لرستان خبر داد؛

صدور کارت هوشمند برای طلاب لرستانی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از صدور کارت هوشمند برای بیش از 99 درصد طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.
توزيع کارت هوشمند خدمات آموزشي

حجت الاسلام فضل الله نجفی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت ثبت اطلاعات طلاب لرستانی بیان داشت: تاکنون در جهت صدور کارت هوشمند طلاب اقدامات جدی صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که بیش از 99 درصد کارت هوشمند برای طلاب مدارس علمیه لرستان صادر شده است، افزود: کار چند نفر باقی مانده از طلاب در حال بررسی و پیگیری است.

 

حجت الاسلام نجفی عنوان داشت: کارت شناسایی هوشمند طلاب اطلاعات کاملی از جمله وضعیت نظام وظیفه طلاب، ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی به آنان را مشخص می کند.

 

وی با بیان این که صدور کارت شناسایی هوشمند طلاب از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در این کارت نام و نام خانوادگی، شماره پرونده های مراکز مدیریت و خدمات حوزه، کدملی و تصویر صاحب کارت مشخص است.

 

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از پیگیری صدور مجدد کارت هوشمند برای طلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: طلابی که کارت شناسایی آنان مفقود شده و یا نام آنها عوض شده است، کارت هوشمند برای آنان صادر می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سلامت پزشکی ویژه طلاب در مرکز استان افزود: در طول دو سال اخیر توجه به سلامت پزشکی طلاب از برنامه های مهم معاونت امور طلاب بوده است.

 

حجت الاسلام نجفی با بیان این که انجام معاینات پزشکی طلاب از اوایل مهر ماه جاری در مدارس علمیه صورت گرفت، یادآور شد: در این دوره تیم پزشکی به همراه مشاور به صورت زمان بندی شده طلاب نو ورود مدارس علمیه استان را از نظر سلامت جسمانی و روحی مورد معاینه قرار دادند.

 

وی در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی برای آشپزهای مدارس علمیه لرستان خبر داد و بیان داشت: در طول دو سال تحصیلی اخیر این دوره برای مدارس علمیه استان برگزار شده است.

 

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: دوره آموزشی ویژه آشپزهای مدارس علمیه باحضور همه آشپزها و اساتید برجسته در این زمینه برگزار شده است.

 

وی آموزش دادن نکات بهداشتی و به کار بردن مواد غذایی سالم را از جمله محورهای برگزاری دوره های آموزشی آشپز مدارس علمیه لرستان بیان کرد./9459/302/ب3

ارسال نظرات