۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۹۴۶۶۲
خبرگان بصیر(23)

مردمی بودن ویژگی نمایندگان مجلس خبرگان است

خبرگزاری رسا ـ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان مردمی بودن را از ویژگی های بارز نمایندگان مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس خبرگان امین مردم هستند.
اجلاسيه هفتم از دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که جایگاه رهبری از اهمیت خاصی برخوردار است، عنوان کرد: رهبری عمود خیمه کشور است.

 

وی بیان داشت: به هر اندازه که جایگاه رهبری محکم باشد، نظارت و دقت بیشتری صورت می گیرد و کشور ما از آسیب ها در امان می ماند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که مجلس خبرگان رهبری براساس ساز و کاری که قانون تعیین کرده است، عمل می کند، افزود: مجلس خبرگان رهبری بر عملکرد رهبری نظارت دارد.

 

وی با اشاره به بررسی ها و نظارت مکرر مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: براساس مصلحت ها و این که برخی اطلاعات نباید برای دشمن آشکار شود، از بیان این اخبار جلوگیری می شود.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری ادامه داد: ممکن است کی از این انتخابات دیگری را تحت الشعاع قرار دهد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برای جلوگیری از این اقدام باید با دقت، اهتمام و جدیت عمل کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی عنوان داشت: در انتخابات پیش رو باید از روی شناخت، تحقیق و آگاهی گزینه های مورد اعتماد را انتخاب کنیم.

 

وی با بیان این که با گذشت زمان جایگاه نظام در عرصه های بین المللی بالاتر می رود، اظهارکرد: در این راستا دشمنان نظام دقیق تر می شوند.

 

عمل به رهنمودهای رهبری دسیسه های دشمن را خنثی می کند

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان با اشاره به این که دشمن به دنبال نابودی کشور است، یادآور شد: در سایه عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمن نقش بر آب می شود.

وی با یادآوری به این که نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ توطئه های زیادی را پیش رو گذاشته است، با خنثی شدن دسیسه های دشمن در طول سال، حساسیت دشمن بیشتر می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ماشگفت انگیز است و این اقتدار مرهون خون شهدا، ایثارگران، رهبری امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه با تأکید بر این که در جهت جلوگیری از نفوذ دشمن در جریان انتخابات باید دقت بیشتری صورت گیرد، گفت: مجریان و ناظران انتخابات باید براساس قانون به وظایف خویش عمل کنند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان با بیان این که مردم باید در جریان انتخابات هوشیار باشند، افزود: ناظران شورای نگهبان نیز باید هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: مردم در برگزاری انتخابات باید حکم ناظر را داشته باشند و با بصیرت عمل کنند.

حجت الاسلام حسینی ماجرای فتنه 88 را یک معیار و ملاک عنوان کرد و اظهار داشت: با تعامل، همکاری و هوشیاری باید از بروز همچین فتنه هایی جلوگیری کرد.

وی با بیان ویژگی های نمایندگان مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردمی بودن مهم ترین ویژگی این افراد است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان تصریح کرد: مردم در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان باید در نظر داشته باشند افرادی که همراه قشر مستضعف هستند، ارتباط با مردم را قطع نمی کنند و درد مردم را به خوبی احساس می کنند انتخاب کنند./9459/302/ب3

ارسال نظرات