۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۹۴۷۴۸
استاد حوزه علمیه اهل سنت چابهار:

کشورهای اسلامی نسبت به حضور سلمان رشدی در نمایشگاه کتاب آلمان واکنش نشان دهند

خبرگزاری رسا ـ مولوی احمدی‌مقدم گفت: دولت آلمان باید به حساسیت امت اسلامی نسبت به سلمان رشدی مرتد احترام بگذارد و کشورهای اسلامی نیز عکس‌العمل‌های لازم را در صورت حضور رشدی در آلمان صورت دهند.
سلمان رشدي

مولوی داوود احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: سرمایه گذاری صهیونیست‌ها در انتشار و چاپ کتب و نوشته‌های تحریک آمیز و کفرگونه نویسندگان مرتدی همچون سلمان رشدی نشان می‌دهد که دشمنان تا چه میزان در تدارک ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند.

 

استاد حوزه علمیه اهل سنت چابهار حکم تاریخی امام راحل را نشانه بیداری و رصد دقیق جریانات ضد اسلام در دنیا دانست و تصریح کرد: در حالی که حکام عرب به فرموده حضرت امام دچار اسلام آمریکایی شدند صدور فتوای ایشان غروری بس بزرگ برای کشورهای اسلامی ایجاد کرد که کسی نتواند به راحتی به مسلمانان و مقدسات توهین کند.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید سلمان رشدی در نمایشگاه کتاب آلمان شرکت کند، خاطرنشان کرد: دولت آلمان باید به حساسیت امت اسلامی نسبت به رشدی مرتد احترام بگذارد و از حضور این پلید در نمایشگاه جلوگیری به عمل آورد کشورهای اسلامی در این میان نباید کوتاه بیایند و عکس‌العمل‌های لازم را در صورت حضور رشدی در آلمان صورت دهند.

 

مولوی احمدی‌مقدم علائم دیوانگی و جنون سلمان رشدی و هیاهوی سرویس‌های جاسوسی غربی به ویژه انگلیس را عامل اصلی در خبر حضور او در نمایشگاه کتاب در فرانکفورت آلمان دانست و گفت: انگلیس به بهانه آزادی قلم سالها است که با هزینه هنگفتی از او مراقبت می‌کند و این محدودیت در تردد سبب شده وی دچار جنون و دیوانگی شود./831/302/ب1

ارسال نظرات