۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۹۴۷۷۸

گردهمایی فرماندهان بسیج مدارس علمیه شمال‌غرب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی یک روزه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مدارس علمیه استان‌های منطقه شمال‌غرب کشور در تبریز برگزار می‌شود.
بسيج طلاب

علی اصغری، مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از گردهمایی یک روزه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مدارس علمیه استان‌های منطقه شمال‌غرب کشور در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این همایش یک روزه سه‌شنبه 21 مهرماه در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: این همایش با هدف همگرایی و تبادل نظر میان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه های علمیه و مدارس علوم دینی استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل و آذربایجان‌غربی در دو نوبت صبح و عصر به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.


مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که سخنران اصلی این همایش حجت الاسلام حاج صادقی، جانشین نمایندگی ولی ففیه در سپاه خواهد بود، گفت: آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب دیگر سخنرانان همایش هستند.


اصغری تبیین دستورالعمل‌های جذب، ساماندهی و فعالیت بسیج طلاب و روحانیان در استان‌های شمال‌غرب، ارایه گزارش از آخرین وضعیت و فعالیت پایگاه های بسیج حوزه های علمیه و تجلیل از برگزیدگان را مهم‌ترین محورهای گردهمایی فرماندهان بسیج مدارس علمیه شمال‌غرب عنوان کرد.


وی با اشاره به این‌که بخشی از گردهمایی فرماندهان بسیج حوزه های علمیه شمال‌غرب در خصوص چگونگی فعالیت روحانیت در طرح شجره طیبه صالحین خواهد بود، افزود: هم‌اکنون تمامی مدارس علمیه خواهران و برادران استان آذربایجان‌شرقی دارای پایگاه مقاومت بسیج هستند.


مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که طرح صالحین با محوریت روحانیت اجرایی می شود، گفت: هم اکنون طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان هر یک دارای حلقه‌های مختلف در قالب طرح صالحین هستند که شبکه بزرگ معرفتی را تشکیل داده‌اند.


اصغری یادآور شد: حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی با تقدیم 141 شهید طلبه و روحانی در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده‌اند، این در حالی است که صدها روحانی جانباز، ایثارگر و آزاده نیز در استان مشغول فعالیت های تبلیغ و تدریس هستند./935/303/ب2

ارسال نظرات