۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۴۸۳۶
فرزند شهید عمارلو:

سد راه نفوذ دشمن در کشور وحدت نمایندگان با مردم است

خبرگزاری رسا ـ فرزند شهید عمارلو با اشاره به اهمیت وحدت توده های مردم و نمایندگان ملت گفت: امروز وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان برای سد راه دشمن و جلوگیری از هر گونه نفوذ یک فریضه و تکلیف است.
عمار لو

حجت الاسلام عمار عمارلو، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از نامه سرگشاده خود و جمعی از خانواده‌های شهدا به نماینده‌گان مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این نامه با یاد پدر شهیدم براتعلی عمارلو نوشته شده است که در آن سعی شده است که حضور خود را به عنوان سربازی از سربازان حضرت ولی عصر(عج) در این بزنگاه تاریخی اعلام کنم.


عمار لو با اشاره به اینکه تا بحال مشغول به خدمت تبلیغ بوده‌ایم و در این مسیر از عشق مردم به اسلام و این انقلاب دریافته ایم که باید از این انقلاب صیانت کرد، گفت: در جریان برجام بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری وظیفه خود دیدم که این نامه را به نماینده‌گان امت برسانم تا بیان کننده دغدغه های مشترک امت اسلام و نماینده‌گان ملت باشم.


عضو گروه‌های تبلیغی سراسر کشور با بیان اینکه این نامه رسما روز سه شنبه 21 مهرماه به مجلس ارسال خواهد شد، گفت: من معتقدم که این نامه‌ها می‌تواند وحدت توده های مردم با نماینده‌گان امت را محقق کند و این می‌تواند از نفوذ دشمن جلو گیری کند.


عمارلو با اشاره به متن نامه تنظیم شده برای نماینده‌گان ملت، گفت: این نامه را با همکاری جمعی از خانواده‌های شهداء تهیه و تنظیم کرده‌ایم که مشروح آن بر این قرار است.


«بسم الله الرحمن الرحیم
نامه ای از طرف فرزند شهید براتعلی عمارلو وجمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران
باسلام؛


امروز دریک پیچ تاریخی بسیار حساس در تاریخ ایران هستیم. امیدواریم نمایندگان محترم مجلس در انجام درست وظیفه بسیار خطیر خود ساعات زیادی را جهت مطالعه دقیق توافق بین المللی برجام صرف کرده باشند و احاطه کامل علمی داشته باشند.


اما سخن اینجاست این مجلسی که نامش و کارش در تاریخ ماندگار می شود دو فراکسیون اصلی دارد: اصولگرایان و رهروان ولایت که از نام هر دو بر می آید مطیع امر رهبری عزیز حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای( مدظله العالی) باشند.

 

اگر کلام اماممان زمین بماند دیگر اصلی باقی نمی ماند که ما داعیه دار گرایش به آن باشیم و اگر کلام ولی عمل نگردد دیگر ولایتی نیست که ما رهرو آن باشیم.


نمایندگان عزیز؛ بیدار باشید نکند کلام نورانی ولی در سایه ابر حزب گرایی پوشیده شود.


برادر عزیز جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی- پناه خانواده های ایثارگران و آزادگان- آیا در توافق وین معامله نشده است ؟چیزهایی بدهیم وچیزهایی بگیریم ؟پس یک معامله است .

 

بعد از مطالعات دقیق حضرت عالی قبول دارید تحریمها بعد از گذر ایران از مرحله انجام تعهدات تازه تعلیق میگردد ولغوی در کار نیست و اگر بعضی مدعی لغوند درتوافق تعلیق گفته و نهفته شده است .

 

آیا امام خامنه ای( مدظله العالی) نفرمودند "اگر تحریمها لغو نشود معامله ای در کار نیست" آیا با این مقدمات که ذگر شد شک دارید که رهبری عزیز مخالف این توافقند .

 

 شما در حضور جناب اقا دکتر پزشکیان فرمودید اگر رهبری در گوش من بگوید من مخالف برجام هستم بنده نیز در مجلس کاری میکنم که برجام تصویب نشود .

 

آیا شما شک دارید که رهبری مخالف این توافق هستند؟ از ارکان این توافق آیا بازدید از سایتها ی نظامی نیست؟ و حال آنکه رهبری با صراحت با ان مخالفت کردند .

 

از اجزا و ارکان این توافق آیا بازجویی از دانشمندان هسته ای نیست؟ که باز رهبری با آن مخالفت کردند.

 

از ارکان این توافق کند شدن تحقیق و توسعه نیست ؟که رهبری به صراحت با آن مخالفند . بحث انتقال و خرید و فروش تسلیحات نظامی چگونه است؟ که ما محدودیتها را را در توافق پذیرفته ایم و حال انکه رهبری عزیز فرمودند چه توافق بشود و چه توافق نشود ما دست از حمایت ملتهای مظلوم منطقه برنمیداریم.

بگویید حمایت ما چگونه شکل گرفته است ؟مردم مظلوم عراق و سوریه با تسلیحات کدام کشورها در حال دفاع از خود هستند؟


جناب اقای حجت الاسلام والمسلمین ابوتربی عزیز؛


آیا برای شما محرز نشده است که رهبری با ستون های مختلف این توافق بارها و به اشکال مختلف مخالفت کرده اند.

 

خواست ما فرزندان شهدا بازنویسی توافق به گونه ای است که منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) لحاظ گردد و باید این چنین شود تا همگان نزد خداوند تبارک و تعالی شرمنده نشویم و یادمان نرود گاهی حسین ابن علی ها (ع) در معرکه اند و ما با اخلاص درحال نماز خواندنیم.

 

امر ولی، اما و اگر و توجیح ندارد. اسفند 62 خمینی کبیر فرمودند جزایر مجنون باید حفظ شوند پدران ما، فرزندان و اهل و عیال را رها کردند تا در آنجا به زمین افتند ولی کلام خمینی عزیز بر زمین نماند.

 

امروز دیدن اخم رهبری که ایشان بر دلها حکومت دارد برای ما جوانان بسیار گران و سخت است . همه بدانند نه ما و نه تاریخ مخاطب آن را هرگز نخواهیم بخشید. والسلام و علیکم حجت الاسلام والمسلمین عمار عمارلو»./837/ت302/ش

ارسال نظرات