۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۲۹۴۸۴۹
استاد حوزه و دانشگاه:

حجت الاسلام واحدی یک روحانی عالم و انقلابی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمد صادق خالصی در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام نصرت الله واحدی از مهاجران الی الله در فاجعه منا، گفت: این روحانی عالم، انقلابی و متدین، 12 سال به عنوان امام جمعه شهر رودبار و 4 سال امام جمعه مرودشت مشغول خدمت بود.
واحدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد صادق خالصی استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام نصرت الله واحدی از مهاجران الی الله در فاجعه منا که شب گذشته در مسجد الغدیر برگزار شد، گفت: اگر در این حادثه عقل حاکم بود این فاجعه اتفاق نمی افتاد.

 

وی افزود: این مراسم با عنوان پاسداشت حجت الاسلام واحدی یک روحانی عالم و انقلابی و متدین که 12 سال به عنوان امام جمعه شهر رودبار و 4 سال امام جمعه مرودشت مشغول خدمت بودند و نیز مشاور وزیر کشور و مسؤول گزینش وزارت کشور، برگزار شده است.

 

حجت الاسلام خالصی، اظهار داشت: هر چقدر از فاجعه منا می گذرد بیشتر به عمیق و عظیم بودن حادثه پی می بریم چرا که افرادی که از حج باز می گردند و وقایع را که از نزدیک دیده اند بازگو می کنند به بی کفایتی مسؤولان عربستان بیشتر پی می بریم.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مسؤولان عربستان قصد داشتند با سهل انگاری از مسؤولیت این فاجعه بزرگ شانه خالی کنند و مقصر را خود حاجیان بدانند در حالی که  با اندک مدیریتی می توانستند از رخداد این فاجعه جلوگیری کنند.

 

وی یادآور شد: مرحوم حجت الاسلام واحدی و سایر مهاجران الی الله جزء مصادیق اصلی هجرت به سوی خدا هستند که با هجرت شان به مقصود اصلی شان رسیدند.

 

گفتنی است این مراسم با حضور مسؤول دفاتر آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله سبحانی ، آیت الله هاشمی شاهرودی و اساتید حوزه علمیه قم و مسؤول سازمان حج و زیارت استان قم برگزار شد.

 

شایان ذکر است در مراسم پاسداشت حجت الاسلام واحدی، حضور طلاب استان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، رودبار و مرودشت مشهود بود که برای عرض ارادت و تسلیت به بازماندگان و خانواده ایشان در مسجد الغدیر قم حضور یافته بودند./1325/پ202/ی

ارسال نظرات