۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۹۴۹۷۳
برنامه‌ای جامع برای نشاط حوزیان؛

تشریح فعالیت‌های اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم گفت: اداره سلامت بدنی تمام تلاش خود را برای سلامتی طلاب و اساتید حوزه علمیه قم انجام می دهد، چرا که سلامتی اساتید ضامن سلامتی مدارس علمیه است.
اداره سلامت بدني حوزه علميه قم

حجت الاسلام سید صادق پاکدل، رییس اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برنامه های اداره سلامت بدنی برای طلاب اظهار داشت: کوه پیمایی و گل دشت از برنامه هایی است که هفتگی برای طلاب حوزه علمیه قم برگزار می شود و تا کنون از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

 

حجت الاسلام پاکدل گفت: خوشبختانه اساتید رشته کوهنوردی برای آموزش کوهنوردی به طلاب، اعلام آمادگی کرده اند؛ از این رو طلاب علاقه مند می توانند برای نام نویسی این دوره ها به اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم مراجعه کنند، پس از گذراندن دوره نیز به عنوان مربی مدارس علمیه قم معرفی می شوند.

 

وی درباره پشتیبانی از طلاب کوهنورد ابراز کرد: برای طلابی که در این دوره ها شرکت می‌کنند، وسایل کوهنوردی مثل کوله، کفش و دیگر وسایل مورد نیاز در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

رییس اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم به انجام ورزش های صبحگاهی در مدارس علمیه اشاره کرد و افزود: مدارس علمیه قم ملزم شده اند که هر روز پیش از آغاز کلاس های درس، وقتی را برای ورزش صبحگاهی قرار دهند.

 

وی از تشکیل تیم والیبال طلاب قم خبر داد و افزود: اداره سلامت بدنی حوزه علمیه با همکاری حجت الاسلام شفیعی، دبیر هیأت والیبال قم 40 نفر از طلابی که در رشته والیبال مهارت دارند را برای تشکیل تیم والیبال طلاب انتخاب کرده است.

 

حجت الاسلام پاکدل درباره فعالیت های انجام شده برای سلامت طلاب توضیح داد: سومین نسخه آموزشی سلامت دهان و دندان در سال جاری به مدارس علمیه تحویل داده شده است.

 

وی درباره دوره های آموزش شنا گفت: از مردادماه سال جاری چهار دوره آموزش شنای مقدماتی و تکمیلی برگزار شده است؛ دوره آموزش نجات غریق، غواصی و مربی گری برنامه های بعدی در زمینه شنا است که برای طلاب قم در نظر گرفته شده که این دوره بعد از ایام محرم برگزار می شود.

 

رییس اداره سلامت بدنی حوزه علمیه استان قم افزود: سایت تیراندازی باشگاه انتظار برای فعالیت های آموزشی و تفریحی راه اندازی شده است؛ طلاب می توانند برای استفاده از این خدمات به اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم مراجعه کنند.

 

وی سلامت اساتید حوزه را ضامن سلامتی طلاب و مدارس علمیه دانست و تأکید کرد: اداره سلامت بدنی تمام تلاش خود را برای بهبود سلامتی اساتید و طلاب حوزه های علمیه انجام می دهد، چرا که سلامتی اساتید، ضامن سلامتی مدارس علمیه و طلاب است./840/ت302/س

 

ارسال نظرات