۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۵۰۵۶
در قم؛

کتاب سردار بسیجی شهید اسدالله قربانی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب سردار بسیجی شهید اسدالله قربانی با حضور خانواده شهید قربانی رونمایی شد؛ این کتاب به همت مؤسسه معراج شهدا و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زیور طبع آراسته شده است.
کتاب سردار بسیجی شهید اسدالله قربانی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب سردار بسیجی شهید اسدالله قربانی با حضور خانواده شهید، روحانیون و فرماندهان سپاه علی بن ابی طالب(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) قم، واقع در خیابان 15 خرداد کوچه 25 رونمایی شد.

 

گفتنی است این کتاب به همت مؤسسه معراج شهدا و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زیور طبع آراسته شده است.

 

سردار شهید قربانی در سال 57 به دوره سربازی اعزام شد و بعد از گذارندن دوره آموزشی به لشکر 77 مشهد اعزام شد در آن زمان دستور امام خمینی (ره) مبنی بر فرار سربازان از پادگانها صادر شد و او مانند بسیاری از سربازان دیگر تصمیم به فرار از پادگان گرفت.

 

بعد از پیروزی انقلاب به دستور امام خمینی(ره) مبنی بر بازگشت سربازان به پادگان شهید قربانی نیز به پادگان بازگشت و در کمیته انقلاب اسلامی قم با پاسداری از منزل امام خمینی(ره) مشغول به خدمت شد؛ وی پس از گذارندن دوره سربازی وارد سپاه پاسداران شد و سرانجام در عملیات شناسایی در گیلان غرب در روز عید قربان در حالی که در یک دست خود قرآن و در دست دیگر اسلحه به دست داشت به شهادت رسید./1324/پ202/ف

ارسال نظرات