۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۹۵۰۷۵

تشرف جمعی از جانبازان اعصاب و روان کشور به حرم مطهر شاه‌چراغ

خبرگزاری رسا ـ در آستانه ماه محرم‌الحرام، 30 نفر از جانبازان اعصاب و روان جنگ تحمیلی با تشرف به حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع) با این امام‌زاده واجب‌التعظیم تجدید میثاق کردند.
جانبازان اعصاب و روان

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، در آستانه ماه محرم‌الحرام، 30 نفر از جانبازان اعصاب و روان جنگ تحمیلی با تشرف به حرم مطهر حضرت سیدالسادات الاعاظم شاه‌چراغ(ع) با این امام‌زاده واجب‌التعظیم تجدید میثاق کردند.

 

بر اساس این گزارش، سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان شهیدان زنده‌ای بود که در هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان خویش فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشته و عظمت و اقتدار اسلام و ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

 

در این مراسم معنوی، خادمین آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با گل و شیرینی و اسفند از کاروان جانبازان اعصاب و روان استقبال نموده و ایشان را جهت زیارت مضجع منور حضرت احمدبن موسی(ع) همراهی نمودند، سپس این عزیزان پس از قرائت اذن دخول و زیارت خاصه حضرت شاهچراغ(ع)، مضجع مبارک این امامزاده واجب التعظیم را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

 

پس از این مراسم، جانبازان به بارگاه منور حضرت سیدمیرمحمدبن موسی الکاظم(ع) مشرف شدند و مضجع مبارک این امامزاده جلیل القدر و همچنین مرقد مطهر شهید محراب حضرت آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب را زیارت کردند.

 

شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم از این عزیزان با اهدای بسته تبرکی آستان مقدس تجلیل شد./919/101/ب3

ارسال نظرات