۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۰۸۷
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

سردار همدانی قائله 88 را با رافت اسلامی خاتمه داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با بیان مطلبی در خصوص فتنه سال 88، گفت: در سال 88 سردار همدانی با رافت اسلامی توانست 240 عملیات را در تهران فرماندهی کند.
حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي، نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت لاسلام عبدالعلی گواهی شامگاه سه‌شنبه 21 مهر و در مراسم سیاه پوشان و یادبود سردار شهید همدانی در آستان مقدس امزادگان زید و عبدالله منطقه 9 تهران، گفت: سردار همدانی در 4 جبهه نبرد علیه طاغوت، جنگ تحمیلی، فتنه‌های مختلف و مبارزه با داعش در طول زندگی خود جنگید.

وی افزود: در روزگار ما همچون ابتدای خلقت دو عنصر خیر و شر وجود دارند و این عناصر تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) همیشه در حال جنگ هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله اظهار داشت: دفاع مقدس ما جنگی نابرابر بود، نبردی که در آن ما با تمام ابر قدرت‌های جهان مبارزه کردیم و در آن روزها تنها کشور سوریه از ما حمایت می‌کرد.

وی در خصوص نقش سردار همدانی در جنگ تحمیلی، بیان داشت: مرحوم همدانی در جنگ تحمیلی بسیار شجاعانه عمل می‌کرد و اگر رشادت‌های وی نبود قطعا امروز امنیت نداشتیم.

حجت الاسلام گواهی امنیت امروز سوریه را مدیون سردار همدانی دانست و تاکید کرد: اگر امروز سوریه در حال رفتن به‌سوی امنیت و آرامش است تنها به‌دلیل وجود سردار همدانی بود، زیرا در ابتدای قائله سوریه ما شاهد بودیم که بشار اسد مخالفان را با توپ و تانک مورد هدف قرار می‌داد، سردار همدانی با رافت دینی خود و تشکیل نیروی مردمی کنترل این قائله‌ها در دست گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله در خصوص فتنه 88، بیان داشت: در سال 88 هم سردار همدانی با رهبری 240 عملیات مقابل فتنه ایستاد اما هرگز در این راه دستور به آسیب زدن به مردم و مخالفان را نداد، زیرا او همیشه با محبت و رافت اسلامی در مقابل کج‌روی می‌ایستاد.

وی با بیان مطلبی در خصوص منش فکری سردار همدانی، ابراز داشت: مرحوم همدانی همیشه خود را حامی و سرباز ولایت می‌دانست و در آخر هم به فیض رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام گواهی، گفت: علت مخالف وهابیان با ایران اسلامی این است که امروز پس از 1000 سال دیگر امویان و عباسیان بر سوریه و عراق حاکمیت ندارند و این ایران است که منطقه را از نظر امنیتی تحت سیطره خود نگه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله در پایان، تاکید کرد: جایگاه بزرگ امروز ایران در منطقه به‌دلیل رشادت‌های امثال سردار همدانی است، جایگاهی که حتی مخالفان ما نیز به آن اعتراف می‌کنند و می‌گویند، اگر حمایتی که از غرب می‌کردیم از ایران انجام می‌دادیم امروز در جایگاه بهتری بودیم./856/202/ب3

ارسال نظرات