۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۹۵۱۲۹
معاون ستاد امر به معروف لرستان:

مبلغان امر به معروف و نهی از منکر را در ماه محرم احیا کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: امر به معروف از اهداف قیام عاشورا بوده است و این امر باید در ماه محرم احیا شود.
امربه معروف و نهي از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدتاج‌الدین طاهری، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، صبح امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: به گفته امام راحل محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.


وی با بیان این که تبلیغ و تبیین دستورات دین موجب حفظ اسلام شده است، افزود: این امر باید مورد توجه ویژه مبلغان قرار گیرد و با استناد به آیات قرآن و دستورات دین اهداف تبلیغی دنبال شود.


حجت الاسلام طاهری فلسفه و هدف قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و عنوان داشت: احیای امر به معروف باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مهم ترین واجب الهی است.


وی با اشاره به حربه های دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ادامه داد: باید در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن آگاه باشیم و در جهت مقابله با این دسیسه ها جهاد فرهنگی صورت گیرد.


معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان حربه ما را مسجد و منبر بیان کرد و عنوان داشت: با استفاده از سنگر مسجد و ابزار منبر باید حربه های فرهنی دشمن خنثی شود.


وی در ادامه با تأکید بر انجام رسالت خویش در امر تبلیغ خاطرنشان کرد: از غفلت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرهیز شود، تقویت امربه معروف و نهی از منکر از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.


حجت الاسلام طاهری با اشاره به اهمیت بالای امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: برای قرارگیری در مسیر الهی باید به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر توجه کنیم.


وی با بیان این که به شهادت رسیدن امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهار داشت: این نشان دهنده اهمیت بالای امر به معروف و نهی از منکر است.


معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خطرنشان کرد: مبلغان با توجه به فرصت تبلیغی که در اختیار دارند باید در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر گام بردارند.


وی با تأکید بر بهره مندی مبلغان از فرصت تبلیغی که در اختیار دارند، گفت: نشر فرهنگ قرآن، تبلیغ احکام اسلام و تبیین اهداف عاشورا از جمله وظایف تبلیغی مبلغان است./9459/202/ب1

ارسال نظرات