۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۹۵۱۵۱

قهرمانی خبرگزاری رسا در مسابقات جام شهدای رسانه

خبرگزاری رسا ـ تیم فوتسال خبرگزاری رسا فاتح مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه کشور شد.
قهرماني تيم فوتسال خبرگزاري رسا در مسابقات جام شهداي رسانه قهرماني تيم فوتسال خبرگزاري رسا در مسابقات جام شهداي رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تیم فوتسال خبرگزاری رسا در مسابقات جام شهدای رسانه که با حضور 32 تیم از خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه ملی برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 

بر اساس این گزارش، مرحله پایانی مسابقات شب گذشته 21 مهرماه با حضور شماری از مسؤولان و پیشکسوتان ورزشی در فرهنگسرای رسانه تهران برگزار شد.

 

دیدار نهایی این دوره از مسابقات بین دو تیم خبرگزاری رسا و مرکز ارتباطات شهرداری تهران برگزار شد؛ در دیداری نزدیک و تماشایی دو تیم در وقت قانونی به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

 

در ضربات پنالتی تیم خبرگزار رسا بهتر از تیم مرکز ارتباطات شهرداری تهران کار کرد و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

 

 

در بازی رده بندی نیز روزنامه شرق از سد خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گذشت و مقام سومی را از آن خود کرد؛ کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم ایرنا تعلق گرفت.

 

گفتنی است، این مسابقات به همت فرهنگسرای رسانه و با همکاری سازمان بسیج رسانه از 5 مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور 32 تیم از خبرگزاری‏ها، روزنامه‌ها و رسانه ملی برگزار شد.

 

در آیین اختتامیه این مسابقات که با حضور شماری از مسؤولان و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد، جوایز تیم های برتر به آنان اهدا شد.

 

در این مراسم همچنین از خانواده شهید هادی باغبانی تجلیل شد و تیم های برتر با پیوستن به طرح «هم عهدی با شهدا» یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی خواهند داشت. /924/پ202/س 

ارسال نظرات