۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۹۵۲۵۹
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی:

فاجعه منا باید از سوی مسؤولان پیگیری شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به فاجعه دردناک منا، گفت: حتما باید فاجعه منا از سوی مسؤولان برای بررسی ابعاد مختلف آن پیگیری شود.
نشست صميمي با آيت‌الله اعرافي

حجت الاسلام و المسلمین علی‌رضا اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فاجعه دردناک منا، گفت: حتما باید فاجعه منا از سوی مسؤولان پیگیری شود.

 

وی افزود: حادثه منا یک فاجعه انسانی بود که اگر شخصیت خاصی هم در آن حادثه از دست نمی دادیم باز از فاجعه و دردناک بودن آن نمی کاست.

 

رییس جامعه المصطفی با بیان اینکه قلب همه مسلمانان جهان با این اتفاق جریحه دار شد، اظهار داشت: مقامات و مسؤولان مرتبط به این قضیه باید این فاجعه عظیم را پیگیری کنند؛ حتی نیاز است این اتفاق در مجامع و سطوح بین المللی مورد بازخواست قرار گیرد.

 

امام جمعه قم تصریح کرد: آنچه که به این غم می افزاید این است که شخصیت های قابل اعتماد و برجسته ای از رجال سیاسی و مذهبی را در این فاجعه از دست دادیم که یکی از برجسته ترین آنها آیت الله مویدی قمی بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین اعرافی، خاطر نشان کرد:آیت الله مویدی قمی شخصیتی بود که در حوزه تفسیر و فقه به خوبی کار کرده بود و مورد اعتماد و وثوق شاگردان خود بود که در محضر وی تربیت شده بودند و هنوز امید می رفت که منشأ خدمات بیشتری باشد.

 

وی در پایان گفت: این مصیبت عظمی را باید به حوزه علمیه تسلیت گفت و امیداوریم که خداوند به فضل و عنایت خودش این خللی را که وارد شده جبران کند و همه ما بتوانیم در برابر این فاجعه انسانی پیگیری کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم./1325/ت302/ش

ارسال نظرات