۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۹۵۳۹۱

برگزاری مسابقه کتابخوانی شهید مطهری در مدارس علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی شهید مطهری در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد.
مسابقه کتابخواني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: مسابقه کتابخوانی شهید مطهری در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.


وی با بیان این که این مسابقه کتاخوانی 25 مهر ماه جاری در مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود، افزود: مسابقه کتابخوانی شهید مطهری به صورت کتاب باز برگزار می شود.


عزیزی هدف از برگزاری این مسابقه مطالعه کتاب شهید مطهری و آشنایی طلاب مدارس علمیه با محتوای کتاب است.


وی ادامه داد: تقویت و ارتقای سطح علمی طلاب، توانمندسازی طلاب جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات و آشنایی با اندیشه های شهید مطهری از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی است.


معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که کتاب شهید مطهری بین طلاب توزیع شده است و سؤالات مشخص است، عنوان داشت: 25 مهر ماه، از سوی مدارس علمیه خواهران استان این مسابقه برگزار می شود.

 

برگزاری جشنواره قرآنی در مدارس علمیه خواهران لرستان
معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان در ادامه از برگزاری جشنواره قرآنی در سه مرحله ی مدرسه ای، استانی و کشوری خبر داد و افزود: مرحله مدرسه ای این جشنواره قرآنی از سوی مدیران مدارس علمیه استان برگزار می شود.


عزیزی با بیان این مدیران مدارس علمیه خواهران لرستان از یک مهر ماه تا 30 آذر ماه موظف به برگزاری مرحله مدرسه ای جشنواره قرآنی هستند، خاطرنشان کرد: مرحله استانی این جشنواره نیز از دهم تا 17 بهمن ماه سال جاری در حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.


وی یادآور شد: جشنواره قرآنی حوزه های علمیه خواهران با محوریت حفظ قرآن، قرائت، ترجمه و مفاهیم برگزار می شود و طلابی که توانایی لازم داشته باشند در این جشنواره قرآنی شرکت می کنند.


معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که مقاله نویسی و آثار ادبی از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره قرآنی است، گفت: همه طلاب مدارس علمیه استان می توانند در این برنامه ها شرکت کنند./9459/202/ب1

ارسال نظرات