۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۹۵۴۰۶
رییس اداره اوقاف شهرضا تأکید کرد؛

لزوم حمایت از قرآن آموزان و قاریان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا تمرکز گرایی در فعالیت نهادهای قرآنی را یکی از اصول اساسی در فعالیت های قرآنی برشمرد و گفت: حمایت از قرآن اموزان و قاریان قرآن تأثیر قابل ملاحظه ای در شکوفایی استعدادها همچنین راه یابی آن ها به رده های استانی و شهرستانی مسابقات قرآنی دارد.
حجت الاسلام ابراهيمي  رييس اداره اوقاف شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا ابراهیمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا، ظهر امروز در آیین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه که در آستان امامزاده شاهرضا برگزار شد، عنوان کرد: قرآن کریم یکی از دو چیز گران بهایی است که پیامبر اکرم(ص) برای ما به امانت گذاشته و لازم است در ترویج مبانی و اندیشه های آن بیشترین تلاش و هماهنگی انجام شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر لزوم حمایت از فعالان قرآنی شهرستان شهرضا اظهار کرد: این شهرستان یکی از مهم ترین مراکز نشر و ترویج قرآن در سطح استان است، و در صورتی که حمایت های لازم از قرآن آموزان آن انجام شده و انسجام و وحدت مراکز فعال در این عرصه برگزار شود، شاهد شکوفایی استعدادهای فراوانی در این عرصه خواهیم بود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با اشاره به افزایش بیش از 100 درصدی شمار شرکت کنندگان در این دور از مسابقات گفت: این مسابقات در سال جاری با حضور بزرگسالان بالای 18 سال و در سه محل آستانه امامزاده شاهرضا، زندان و گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: این مسابقات در دو رده خواهران و برادران و در رشته هایی همچون حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن کریم، اذان، دعا خوانی و مدیحه سرایی و تواشیح و با داوری 5 نفر در بخش برادران و 5 نفر در بخش خواهران، برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: مسابقات رده سنی زیر 18 سال و تحت عنوان شکوفه ها، با مشارکت اداره اموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا در پایان، تمرکز گرایی در فعالیت نهادهای قرآنی را یکی از اصول اساسی در فعالیت های قرآنی برشمرد و گفت: حمایت از قرآن اموزان و قاریان قرآن تأثیر قابل ملاحظه ای در شکوفایی استعدادها همچنین راه یابی آن ها به رده های استانی و شهرستانی مسابقات قرآنی دارد.

 

به گزارش رسا، اسامی نفرات برتر این دور از مسابقات هفته آینده اعلام و نفرات برتر به مرحله استانی معرفی می شوند./868/202/ب1

ارسال نظرات