۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۹۵۴۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن، امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن را امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: امام حسین(ع) به‌ عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر بود.


وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر دعوت به اسلام، ارزش‌ها و دعوت به بهشت و سعادت ابدی و دوری از آتش جهنم است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر به‌ عنوان یکی از صفات مؤمن، نشانه‌های ایمان و برتری امت اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر از جایگاه والایی برخوردار است، عنوان داشت: نباید جایگاه امر به معروف و نهی از منکر دچار تنزل شود.


وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی و همگانی است، یادآور شد: احیای ارزش ها در گرو امر به معروف و نهی از منکر است.


نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: اگر از امر به معروف و نهی از منکر غفلت شود، منکرها معروف و معروف‌ها نیز منکر می‌شود.


وی در ادامه با اشاره به این که امروز هجمه فرهنگی دشمن یک تهدید جدی است، گفت: شبکه‌های مجازی، اجتماعی و جایگزینی مکاتب انحرافی به‌جای اسلام ناب برای ما تهدید هستند، دشمن می‌خواهد ارزش‌ها را ضد ارزش جلوه دهد.


حفظ روحیه مقاومت و ایستادگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب دو وظیفه برای ما تعیین کرده است، اظهار داشت: ایستادگی در مقابل هجمه فرهنگی دشمن و حفظ روحیه مقاومت، ایستادگی، اعتماد به نفس و خودباوری برای مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری است.


وی با بیان این که دشمن می‌خواهد در مراکز تصمیم‌گیری ما نفوذ کند، سرنوشت ما را تعیین، بایدها و نبایدهای اعتقادی و فکری ما را تعیین کند، خاطرنشان کرد: راه مقابله با این توطئه دشمن، امر به معروف و نهی از منکر است.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که قانون امر به معروف و نهی از منکر که به تصویب رسیده پشتوانه خوبی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر است، عنوان کرد: باید به‌دنبال استفاده از روش‌هایی باشیم که امر به معروف و نهی از منکر را تأثیرگذارتر کند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که نباید به کلیاتی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر بسنده کنیم، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود./945/202/ب1

ارسال نظرات