۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۹۵۶۰۷
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد خوراسگان:

پیوند با معارف اهل بیت ضامن حفظ اعتقادات جوانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد خوراسگان گفت: پیوند با معارف اهل بیت، و حضور در مجالس وعظ و روضه، ضامن حفظ اعتقادات جوانان و نوجوانان، و خنثی شدن برنامه رسانه ای دشمن است.
اهل بيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محمد محمدزاده، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد خوراسگان، صبح امروز، در مراسم شیرخوارگان حسینی که در مسجد بیت الاصغر شهرضا برگزار شد عنوان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت کشتی نجات بشریت هستند، تمسک به خاندان رسالت، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

 

وی در ادامه تهاجم گسترده فرهنگی دشمن بر علیه اعتقادات نسل جوان و نوجوان را، مهم ترین آسیب فرهنگی عصر حاضر برشمرد و تأکید کرد: پیوند با معارف اهل بیت، و حضور در مجالس وعظ و روضه، ضامن حفظ اعتقادات جوانان و نوجوانان، و خنثی شدن برنامه رسانه ای دشمن است.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد خوراسگان با اشاره به به حدیث «نَحنُ صُحُفُ اَلنِّجاة» از امام صادق(ع) اظهار کرد: امام صادق(ع) در این حدیث به شأن و جایگاه بالای اهل بیت، در هدایت جامعه اشاره می فرمایند اما، در بخش پایانی حدیث، شأن و مقام ویژه ای برای حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) قائل می شوند.

 

حجت الاسلام محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به داستان حضرت مریم در قرآن عنوان کرد: مادر حضرت مردم قصد داشت، فرزند خود را وقف خداوند کند اما، وقتی متوجه شد فرزندش دختر است باز هم از نذر خود باز نگشت و این اقدام باعث شد خداوند فرزند او را از زمینه سازان ظهور امام زمان(عج) قرار دهد.

 

وی در ادامه افزود: دعای مادران در حق فرزندان بسیار مؤثر است همانطور که، حضور فرزندان در آغوش مادران، در مجالسی همچون، شیرخوارگان حسینی، تأثیر مستقیمی بر دینداری آن ها دارد.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد خوراسگان در پایان، با اشاره به بخش هایی از واقعه شهادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: حضرت امام حسین(ع) در سخت ترین شرایط و با اهدای تمام داشته های خود از حریم دین الهی دفاع کرد و اجازه نداد، زر و زور و تزویر، چهره اسلام را لکه دارد کند./868/202/ب1

ارسال نظرات