۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۶۲۱
مدیر کل اوقاف کرمانشاه:

درس قیام عاشورا ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف کرمانشاه با حضور در همایش شیرخوارگان حسینی با اشاره به فلسفه قیام سید الشهدا، گفت: درس قیام عاشورا، ظلم ستیزی و استکبارستیزی بود.
همايش شيرخوارگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.


این همایش با حضور پر شور مردم همراه بوده و یادآور مظلومیت ها و عمق ستم بر ائمه اطهار علیهم السلام بود.


حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور در این مراسم اظهار داشت: امام حسین (ع) با علم به واقعه عاشورا، به همراه خانواده و عزیزان خود به سمت کربلا حرکت کرد.


وی هدف امام حسین (ع) را مبارزه با ظلم و استکبار و آشکار ساختن چهره ظالمان دانست و تأکید کرد: با قیام سید الشهدا (ع)، دین اسلام ناب محمدی احیا شد و امر به معروف و نهی از منکر که به فراموشی سپرده شده بود مورد تأکید قرار گرفت.


حجت الاسلام حسینی اراکی ادامه داد: درس قیام عاشورا، درس ظلم ستیزی و سر خم نکردن در مقابل مستکبران است، سیدالشهدا (ع) با هدف احیای دین و انتقال آموزه هایی ارزشمند به مسلمانان، جان خود و خانواده و عزیزترین یاران خود را فدا کرد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی را در نشان دادن مظلومیت و حقانیت ائمه اطهار علیهم السلام اثرگذار دانست و ابراز داشت: این همایش پیام حق و حقیقت عاشورا را به گوش جهانیان رسانده و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی مسلمانان را نمایان می کند.


لازم به ذکر است این همایش به صورت همزمان در 300 نقطه استان کرمانشاه برگزار شد و مادران با در آغوش کشیدن فرزندان خود، یادآور مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) بوده و دل انسان های حقیقت بین را به درد می آوردند./857/202/ب1

ارسال نظرات