۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۵۶۷۰

همایش شیرخوارگان حسینی در گرمسار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در نخستین جمعه ماه محرم همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرمسار با حضور بیش از 700 کودک خردسال و مادران شیفته مکتب اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.
شيرخوارگان حسيني در گرمسار شيرخوارگان حسيني در گرمسار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرمسار، حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد، امام جمعه این شهرستان در آیین معنوی شیرخوارگان حسینی که با حضور بیش از 700 کودک خردسال و مادران آنها در سالن ورزشی 3000 نفری گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: در اولین جمعه محرم همزمان در 40 کشور 3500 مجلس شیرخوارگان حسینی برگزار می شود این مراسم امروزه به یک مراسم جهانی تبدیل شده و دیگر یک برنامه استانی و کشوری نیست و آیینی معنوی است که می تواند در زندگی و آینده ما تأثیر گذار باشد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان با تأکید براینکه صاحب فرزند شدن تنها ملاک نیست و باید فرزندان را درست تربیت کنیم افزود: تربیت درست فرزندان تضمین کننده زندگی دنیا و آخرت شما و کودکان دلبندتان است که همواره برای سعادت آنها تلاش می‌کنید.

 

حجت الاسلام مهدی نژاد با اشاره به اینکه خدای متعال دو راه را برای رفع حاجات و نیاز‌ها و کاستن از مشکلات نیازمندان قرار داده است؛امروز حضرت علی اصغر(ع) باب الحوائج همه حاجتمندان است و پیر و جوان برای باز شدن گره از مشکلات خود به دستان کوچک علی اصغر(ع) توسل می کنند.

 

وی در خاتمه به گوشه‌هایی از ایثارگری‌های واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: امروز آسایش و راحتی خود و فرزندانتان را مدیون خون طفل شش ماهه و اهل بیت امام حسین(ع) هستید، همانا سیدالشهدا(ع) خون و جان گرانقدر خود، اولاد، خانواده و اصحابش را فدای حفظ اسلام ناب محمدی و سعادت پیروان راستین شریعت علوی کرد.

 

گفتنی است در این مراسم باشکوه مادران و شیر خوارگان حسینی ضمن بهره گیری از مداحی ذاکر اهل بیت محمد رضا گودرزی، با قرائت میثاق نامه‌ای پیوند ناگسستنی خود را با سرباز شش ماهه مکتب حسینی و ارادت خود را به حضرت ولی عصر(عج) ابراز و اعلام کردند./977/202/ب1

ارسال نظرات